Kızlar artık ya tipi iyi olmayan ya da kariyeri iyi olmayan kişilerle evleniyor fark ettiniz mi?

Özellikle 24-25 yaş sonrasında evlenenler için diyorum kız güzel işi gücü var yanındakine bakıyorum bu kız buna nasıl bakmış denilecek bir tip. Ama gerçekten haklılar iyi işi olup eli yüzü düzgün ve karakterli kişiler çoktan liseden üniden bulup evlendi biz o zamanlar bekledik şimdi bize kelekler kaldı 🤣 bunu tip ve kariyer anlamında söylemiyorum karaktersizlik anlamında söylüyorum. Eli yüzü düzgün kariyeri olan bekar erkeklerin çoğunda karakter yok herkesi yatağa atmaya çalışıyorlar ağızlarını gere gere ben ciddi ilişki istemiyorum diyorlar. Kelek olan bunlar 🤣 sanırım benim de tek hedefim karakter olacak yüksek lisans yapıp davulcu ya da zurnacıya kaçacağım siz bu konuda ne düşünüyorsunuz

Kızlar artık ya tipi iyi olmayan ya da kariyeri iyi olmayan kişilerle evleniyor fark ettiniz mi?
Cevapla