Ben birini içten içe sevdim bekledim biraz zamanı geldi niyeti belli ettim biz olduk?

Ama aramız açıldı iki ay iletişim ilişki sağlık görüştük sakince huzurluyduk ama ben cok daha sakindim kötü zaaammanlar yaşadım ve o süreçte karşıdaki kişiye de kendimi açamadım ben onun yanında sessizliği sevdim o kötü zamanlarda ona da bişey diyemem çekmek uğraşmak zorunda değil şu an ayrı ve uzağız ama içimden asla gitmedi gitmiyor wp den sadece görebiliyoruz birbirimizi dua ediyorum gelsin diye tatlı bir tipi vardı ben onun sakinliğini sevdim o bana en son hayat istediğimiz sekilde gitmez bazen dedi bende haklısın kendine iyi bak diye bildim sadece durumuma bakıyor konuşmuyoruz haliyle ama birgün gelsin istiyorum o olsun duam da ona nasıl yol izlicem bilmiyorum

Ben birini içten içe sevdim bekledim biraz zamanı geldi niyeti belli ettim biz olduk?
Cevapla