Hiçbir kıza güvenmediğim için sadık kalmıyorum yaptığım sizce mantıklı mı?

Tanıştığım konuştuğum her kız kendini bana tam olarak açmıyor öyle içi dışı bir bi kıza rastlamadım öyle olunca bende acısını çıkarıyorum

Hiçbir kıza güvenmediğim için sadık kalmıyorum yaptığım sizce mantıklı mı?
Cevapla