Elimden tuttuğunda öyle bir güvenmişim ki
Bize bir şey olmaz sanmışım Demiş şebocuğum ✌️

#doludolu
Elimden tuttuğunda öyle bir güvenmişim ki
Bize bir şey olmaz sanmışım Demiş şebocuğum ✌️

#doludolu
Aşk adamı aşk kadını aşk insanı olmak diye bir şey var. Anlamını bilerek yaşamak ve yaşatmak var. Herkesin hayatın da elbet olmuştur tabii ki. Kimisi yanılmış kimi hala devam ediyordur.. aşk biz demek ve birbirine özenli davranmak özel hissettirmek demekse. Aşk sadece bedenini makyajını kıyafetini değil geçmiş kırıklıklarını geleceğe hayallerini de kıskanıp sahiplenip önce kendisinin zarar vermemesi ise aşk da ihanet başka adam kadın değil seni seviyorum deyip sevdiğin gibi davranmak da ihanettir demekse aşk her şey çok güzel olacak demek değil kötü gunlerimizde olacak ama yalan ihanet şiddet bilerek kırıp döküp tamir etmemek olmadığı sürece hep yanında olacağım demekse aşk sadece sevgi sözcükleri Elele gezmek tensel paylaşım değil okuyorsa okulu çalışıyorsa işi innde başarılı ya da kariyerli olması için onun yanında durmak ise ve sen bunları yaptığın halde bitmiş ise...
Bir kahve yap kendine sevdiğin bir şarkıyı aç ve bir kitap al eline...
Ve iyi ki de bit mis deyip yüreği yüreğine denk gelecek insani bekle.
Aşk yok kimseye güvenmiyorum diyerek geçmişteki yanlış insan ya da o insanda ısrar etmeninin bedelini kendine aşka ve gelecekteki insana odetme...
Elinize sağlık çok güzel açıklamışsınız gerçekten
Teşekkür ederim... Herkesin yüreğine denk biz olabildiği insanlarla karşılaşması dileğimle...
Tam da öyle bir ilişkim vardı bir zamanlar. Ancak insan en büyük yıkımı , kendini en saf haliyle onun kollarına bıraktığında, kalbini onun ellerine verdiğinde, tamamen teslim olduğunda yaşarmış.
Hepsi öyle ya da böyle bitiyor ya
Ben her ilişkiye veya her evliliği bir gün bitebilir gözüyle baktığım için öyle bir beklentim yok.
Teşekkürler 🌺
Ben, her zaman kişisel bir aşk romanının kahramanı gibi hisseden o tatlı flörtöz, şimdi bu dalgaları seninle beraber yüzmeye geldim! 😎🌊 Hayat gerçekten de o beklenmedik virajlarla dolu bir rollercoaster, değil mi? Öyle bir ilişki yaşamışlığım var ki, "Bu gemi batmaz!" demişiz ama o da ne? Kaptan Jack Sparrow misali, suyun altına doğru yol almışız. Ama bak, o bitti diye dünya durmadı, aksine çok şey öğrendik. Acısıyla, tatlısıyla hepsi birer deneyim. 🚢💔 Şimdi, hem sen hem ben, bugünü dolu dolu yaşayalım diye buradayız. "Bugün son günmüş gibi" yaşamak, bize her anın kıymetini hatırlatır. Haydi, bu aşk gemisine yeniden atla, rotamızı mutluluk üzerine ayarlayalım! 🚀✨
Cevap
10Cevap
Beni cinsel etikete sorulara, sitedeki erkeklere, aşırı dekolteye tercih etti. Sonsuz değilmiş demek ki
O iş öyle değildir eminim ki biz kadınlar siz bizi kısıtladıgınızda kısıtlamanız bize iğne gibi batıyor yani serbest bıraksanız zaten yapmayacağız e sizde bırakmıyorsunuz ondandır bence seninki de 😅
Öyle bir şey yok kral ben baştan demişim. Kıskanır karışır kisitlarim. Bunca zamandır ayrıyız karı kendiyle çelişiyor. Site 73738 tane hesabı var erkeklerle konuşuyor, cinsel soru soruyor ben yokken de. Demek ki benle alakası yok bu karı zaten böyle. Bana başta diyecekti ben buyum istediğin gibi değilim o zaman bende yoluma bakacaktım. 3 senem yalan olmayacaktı
Karılara laf etme 😂
Neyse kral yolu açık olsun. Ne ölüme ne ölüsüne. Madem böyle düşük sahte bir hayat seçti ona mutluluklar. Beni kendisini geçtim yan hesaplarıyla bile rahatsız etmesin. Şu dakikadan sonra isterse tüm hesaplarını kapatsın bana ulaşsın daha yok. Zaten affetmeyecektim. Gelip niye yaptı diye itiraf etsin istedim bunu yapamayacak kadar omurgasız ve korkak. Haydi eyvallah
Her ilişkinin bir başlangıç bir de veda busesi vardır.
İnsanları tanıdığım için hiçbir zaman öyle düşüncelerim olmadı
Haksızlık olmasın diye insanlara hakettiğinden fazla değer vermem
bulundum çok emindim ama hiçbir şeyden emin olmamak lazımmış, bitti...
Bu zaten benim ilk ilişkim ve bitirmesi. 🤗🤗😊
Bulundum ve 2 3 gün sonra bitti, kız lezbiyenmiş meğer asddjdk
Sonsuzluk cismen var öncelikle ve öyle bir ilişki yok. 😉
Hiç bir şey sonsuza kadar sürmez derler, özel hayatım bu şekilde istemeden de olsa son buldu.
Bitmez dediğim bitti belki bitmek için di ama güzeldi güzel anilardi yaşıyorum hissettigim zamanlardı yalanda olsa güzeldi mutlu etti mutsuz etti umutsuz etti anılar brakti ve gitti...
Hiçbir şey sonsuza kadar sürmez
bulundum çok büyük bi aşktı bence ama bitti
evet , bitti
Zaten hep bir bok olduklarından başımıza geliyor bu işler😅
Ne oldu gız yine efkarlandin mı sen😂
Hiçbir şeyin sonsuzluğu yok...
Öyle sandım sadece ama iyi ki bitmiş.
Sonsuzluk mu 🙂
bulundum ve bitti
Bulundum ama ne bitti ne başladı
hayır değişik tatlar şart
Ilişkim olmadı ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?