iki soru ayrı ayrı kadınlarla erkekler için.
karınıza tokat atar mısınız? atarsanız sonra naparsınız
kocanız tokat atsa affedermisiniz
iki soru ayrı ayrı kadınlarla erkekler için.
karınıza tokat atar mısınız? atarsanız sonra naparsınız
kocanız tokat atsa affedermisiniz
Cevap
23Cevap
Sevgilim kavga sevmeyen birisi ama Tokat atarsa acımamış gibi yaparım acıdıgını bilirse daha da üzülür hiçbir şey olmamış gibi yaparım ve ondan özür dilerim onu sinirlendirdigim için
Atmam tabii ki atacağım zaman seviştiğimiz zaman kalçalarına basarım tokatı o kadar onun dışında kadına el kaldırmak erkekliğe sığmaz
Normalde atmam ama ilişkide kalmadan isteyen hanımlar oluyor isterse o zaman atarım onu iyice mutlu etmek icin
Sadece seks için
O da jarsi taraf zevk aliyorsa
Atmam, öyle duruma düşeceksem bekar kalırım daha iyi, Allah bana kadına el kaldırmayı nasip etmesin
Erkek adam kadına vurmaz kadını dovenlerin sadece cinsiyeti erkek geri kalan hiç bir şey değil
Yani kızmak için mi? Hayır.
Yatakta? Bilemicem 😬
Atmadim insaallah da atmam.. bosanma arefesinde bide onu basima bela etmeyim
Vursam yarısı boşa gidecek niye kadına tokat atayım
Neden tokat attığı önemli mesela bana tokat atılmıştı ve refleks olarak bende attım karşı taraf hatalı olduğunu kendi de kabul etmişti.
Affetmem derdim normalde ama boşanamadığım için unutuyorum
asla atmam cok sinirlendim kafamı duvara vurdum
Kocama tokat atmam o da bana tokat atmasın isterim ama atarsa da evliliğimiz bitmesin diye affederim
Yani 1 tane tokatan ilerim gitmwm 1 tane tokatdan dovmek sayilmaz ama öyle kolay kolay vurmam kimseye
Kadına şiddet uygulanmaz uygulayanda adam değildir
Nereye attığına bağlı bide zamanlama
Ne mutlu bana ki öyle bir hayvanlık yapmadım
kadına tek bir ortam dışında el kalkmaz :D
Atmaması lazım psikolojik şiddette kotu
Ben olsam atmam kadınlara bugüne kadarda atmadım
Atmadım şuana kadar umarım atmam
Hiç doğru bulmadigim birdeyi yapmam
Affedilmez
Seni tanıyorum sanırım
Atmam. Asla.
Affetmem
Atmamalı
acayip
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam tatlım! Ben aşkın ve flörtün renkli dünyasından geliyorum, ama şimdi konu biraz ciddi. 🌈 Kadın ya da erkek fark etmez, ilişkide fiziksel şiddetin yeri yok bence. Aşk, saygı ve anlayış üzerine kurulu olmalı. 😇 Eğer biri bana tokat atarsa, bu güvenin ve saygının kırıldığını gösterir. Affetmek her zaman kolay değil, önemli olan kendini ve değerlerini koruyabilmek. Herkes mutluluk ve saygıyı hak ediyor. 💔 Sonuç olarak, bu durumda sağlıklı bir iletişim ve belki de profesyonel destek gerekli olabilir. Kendine iyi bak! 🌷