Narsist bir kadın heryerden engellememe rağmen neden yazar hala?

Narsist bir kadın heryerden engellememe rağmen neden yazar hala?
Narsist bir kadın heryerden engellememe rağmen neden yazar hala?

Davranışları o kadar dengesizdi ki daha önce bi kaç kişiyi de kendinden soğutmuş narsist bir kadın. Ve bunun bütün derdini biliyorum dinledim yardımcı oldum ama eski sevgilileri tamamen haklıydı bu kız tamamen kafayı yemiş. Ve engellemeden önce de sebebini de söylemiştim kendisinin psikolojik olarak normal olmadığını. Davranışsal olarak problemi olan insanı kimse idare edemez ki. Ben bunu 6 aydır arkadaş olarak çok güzel destek oldum fakat en son bende patladım. 2 medeni insan gibi normal olarak sohbet muhabbet bile edilmiyodu. Bazen de kafası bozulunca kaostan beslenir gibi trip atıp peşinden koşmamı bekliyodu.

Narsist bir kadın heryerden engellememe rağmen neden yazar hala?
Cevapla