Benden hoşnanan biri var ama kafası karısık oldugu icin adım atmıyor?

erkekler neden böyle? ya da sadece fiziksel bir begeni mi ondaki? hoşlansaydı geri durabilir miydi? ya da başka sebeplerden dolayı vazgecmek öyle kolay bisey mi? bir kadına ilgi duyup onu hayatında istememek gercekten var mı böyle bisey?

Benden hoşnanan biri var ama kafası karısık oldugu icin adım atmıyor?
Cevapla