Sıkıcı bir insanın hayatına kimse girmez mi?

Sıkıcı biriyim çok ya ne bileyim bazen düşünüyorum bu yüzden sevilmez miyim diye ama karakterim bu yani öyle eğlenceli birisi değilim öyle anca kitap falan okuyorum boş zamanlarımda ara sıra spora başlıyorum bir de ders çalışıyorum uğraşlarım bunlar pek fazla hobim de yok öyle sıkıcı olmak genelde istenmeyen bir şey farkındayım ama bu yüzden kimse girmez mi hayatıma sizce

Sıkıcı bir insanın hayatına kimse girmez mi?
Cevapla