Arkadaşlar çok romantik, tutkulu bir ilişki içindeyim ama ona anlatamadığım bazı şeyler var, sizce söylemeli miyim?

Geçmişimi çok fazla irdeliyor, kaç kişiyle flört ettiğimi, onlarla ne yaşadığımı en ince ayrıntısına kadar soruyor, beni asla yargılamayacağını söylüyor ama ben yine de anlatmak istemiyorum. Ona 3 kişi dedim ama aslında daha fazla. Sadece sayısını hatırlamıyorum çok olduğu için de değil üzerinden çok zaman geçtiği için. Ama bunu bile söylediğimde yüzü düştü, morali bozuldu şimdi de bana hiçbir konuda yalan söyleme yoksa ayrılırım diye üstüme geliyor yani hissetmiş gibi. Onu çok seviyorum ama neyin doğru olacağını bilmiyorum. Sizce ne yapmalıyım?

Arkadaşlar çok romantik, tutkulu bir ilişki içindeyim ama ona anlatamadığım bazı şeyler var, sizce söylemeli miyim?
Cevapla