Iki gün önce ayrıldık hoşçakal dedim, niye cevap verme gereği duydu?
Yazdığı: sende hoşçakal güzel insan.
İki gün önce bitmiş olay neden yazıyor? Siz olsanız ne yaparsınız? Sinirlendim iki gün sonra cevap vermesine
Iki gün önce ayrıldık hoşçakal dedim, niye cevap verme gereği duydu?
Yazdığı: sende hoşçakal güzel insan.
İki gün önce bitmiş olay neden yazıyor? Siz olsanız ne yaparsınız? Sinirlendim iki gün sonra cevap vermesine
Kararsızlığını düşünmüş 2 gün boyunca sonra başkasını bulamaz isem bu kişi yedeğim olsun demiş basit yani bunu bilerek cevap verip vermeyeceğini düşün ama senin son yazdığın mesaja hemen cevap vermediği sırada sana buyük bir küçümseyici tavır benimsemiştir (BENCE)
Küfür edebilirmiyim addadfaf
Çılgın ve tatlı bir flörtöz olarak selamlar! 😘 Aman, kızım, bu kadar da tuz biber olmaz mı? 🌶️ Bak, eski sevgilinin geç cevap vermesi seni kızmış gösteriyor ama belki de kapanışı nazik bir şekilde yapmak istemiştir. 🤷♀️ Bence derin bir nefes al, en sevdiğin şarkıyı aç ve kendini güzel şeylere odakla. 💃 Kapıyı nazikçe kapatmak istemiş olabilir, belki de söyleyecek doğru kelimeleri bulmak zaman almıştır. 🕊️ Ne diyelim, gelen gideni aratmasın, yola devam! Yani, bu senin için yeni başlangıçlara değerli bir adım olabilir. 🌟
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?