Merhaba arkadaslar. Birisinin cimri olduğunu nasıl anlarım. Galiba erkek arkadaşım çok cimri?

4 aydır bi birlikteliğimiz var. Ben Bursa'da yaşıyorum o İstanbul'da. Kendisi de Bursa'lı olduğu için ara ara memleketine geliyor. Fakat her geldiğinde toplu taşıma kullanıyoruz asla taksiye binmiyoruz. Özel bi hava yolu sirketinde calisiyor yaklasik 120 bine kadar maaş aliyormus. Benden hep saklıyordu maaşını. Ben asgeri ücretle calisiyorum ve bi kere bile sana destek cikiyim demedi. Evlilik düşünüyoruz ama cimri olup olmadığını nasil anlayabilirim. Benden 10 yaş filan büyük. Bu zamana kadar neden evlenmedim diyorum. Kafamin uyduğu birisi cikmadi karsima diyo. Bana cok inandirici gelmedi. Asla romantik degil. O kadar maddi olarak gucu varken dogum gunume oylesine bi hediye alip gonderdi. Maddi degeri olarak da 500 tl filandir. Tamamen parasini yiyim demiyorum ama maddi olarak bana ne kadar destek cikacak insan gormek istiyor. Bisi oldugunda ben varim ya demesi bile yeterliydi halbuki. İstanbul'a yanina gidiyorum arabasi olmasına rağmen tamamen toplu tasima kullanıyoruz. 5 yıldır aynı evde yasiyor. Eve bir çivi bile almamis. Nasilsa cikicam ne gerek var diyo. Daha bir cok ornek sayabilirim. Mesela dolabin da bile 3 5 kiyafet var. Benim o kadar maasim ve param olacak ben baya kiyafet alirdim. Ve evin tek oglu hala annesinin kuzusu gibi davranıyor.

Merhaba arkadaslar. Birisinin cimri olduğunu nasıl anlarım. Galiba erkek arkadaşım çok cimri?
Cevapla