Ayrılık bu yüzden mi biz kadınlara çok koyuyor?

Ayrılık erkeklere çok koymuyor diyorum arkadasim da diyor ki ; çünkü erkekler hayatına kadın girdiği zaman hayatının merkezine koymuyorlar o kadını. Arkadaslarindan vazgeçmiyorlar. Hatta kız kankalarindan bile asla vazgeçmiyorlar gizli gizlide olsa görüşüyorlar. Ama biz kadınlar sevgilimiz olduğu zaman en yakın arkadaşımizi bile unutuyoruz. Sevgilimiz erkek arkadaşıni engelle diyor biz hemen engelliyoruz. İşte bu yüzden ayrıldığımız zaman konusucak kimsemiz bile olmadığı için ayrılık en çok biz kadınlara koyuyor dedi
Ayrılık bu yüzden mi biz kadınlara çok koyuyor?
Cevapla