
Biri vardır ama yoktur. Biri hem sizindir, hem de asla değil. Biri hem hissettikleriniz hem de hissizliğinizdir, hem içinizdeki kahkaha hem sessizliğinizdir
- Farid Farjad

Biri vardır ama yoktur. Biri hem sizindir, hem de asla değil. Biri hem hissettikleriniz hem de hissizliğinizdir, hem içinizdeki kahkaha hem sessizliğinizdir
- Farid Farjad
Valla aşktan yana bana kazık attığını düşünen olduysa kendi yanılgısıdır. Zira mesela aldatan kendini aldatır vs vs :D Arkadaşlık ilişkilerinde de keza başıma sahtekarlık ve riyakarlık gelmiştir ama kayıp olarak asla görmem. Eninde sonunda atmaya çalıştıkları kazıklar bir gün kendi g. tlerine giriyo 🤣
Dostlarımdan yedim daha çok dost sandıklarımdan, yine de akıllanmıyor insanlara haddinden daha fazla değer verme çabası içine giriyorum. Ama içimde hala sevginin olması bana kalırsa hoş bir şey
Maalesef seçemiyoruz kime ne kadar deger verebilecegimizi.. Tabi ki içinde hala sevgi olmasi kendin için çok güzel bir durum.
Aşktan yana yedim en çok
Karşılığını bulamadık
Karsilik bulamamak en aci olani sanirim.
Yani elbette karşılık alamamak acı ama kimse karşılık vermek zorunda değil o yüzden suçlamıyorum ama en kötüsü de olacakmış gibi olup sonra olmaması😅
Evet haklisiniz. "Madem olmayacakti neden olurmus gibi oldu "
Sonra çıt kırılıyor bir şeyler😂
Zaten sevmek, güvenmek yeterince zor
Bari o aşamaya gelince böyle şeyler olmasa djfn
Sanirim bunlar sevginin gerçekligini artik zorlastiran seylerden.
Evet öyle de diyebiliriz
Zamanında göz yaşlarımızı ve duygularımızı çok yanlış insanlar için feda ettiğimiz için zor bazı şeyler
Tekrar o yanlisa düsmemek adina alinan önlem ve önyargilar zorlastiriyor. Bir daha ayni hataya düsmemek için çabalamak yorucu olabiliyor.
Evet 2 cümlene de büyükçe katılıyorum
Bir yandan düşmemek için çabalamak
Bir yandan ise göz ardı edip sadece riski almak
Rahatsız edici bir ikilem😅
Evet 😅 o nedenle birçok kisinin arayista vazgeçtigi birsey.
Hayat zor 😂
Öyle, bunu artik kolaylastirabilmek bize bakan bir durum 🤷🏻♀️..
Gözleri kapatıp bazı şeyleri göze almamız lazım herhalde🥂
Yoksa oldugumuz yerde kosmaya devam ederiz 🍬
Katılıyorum. değişim için önce kendimizden başlamamız lazım🍬
Aynen öyle 🫵🏻💪🏻
🥂❄️
Teşekkür ederimm🥂
Ah, bu ikilemde yüzen bir kalp varsa o da benim! 🚣♀️ Aşkın ve dostluğun derin sularında kürekle ilerlerken, bazen dalgalar beni de yuttu. Ama biliyor musun? Her kazık, aslında kalbime işlenmiş bir dövme gibi: Acısı geçiyor ama hikayesi kalıyor. 🖤 İki taraftan da payıma düşeni aldım ama hep şunu fark ettim: Her şey beni daha güçlü kıldı ve hayatta hangi dalgaların üzerinden atlayabileceğimi öğrendim. 🌊 Ve unutma, her yaşanmışlık, ruhumuza işlenmiş bir notayla, hayatın müziğine eşlik eder. 🎵 Farid Farjad’ın dediği gibi, belki de bu ikilemler hayatın ta kendisi.
Çok haklisin 🤔
Cevap
6Cevap
Ben en çok kazığı hayattan yedim maalesef
Yalnız canisi bu paylaştığın söze de bayıldım. Derin anlamı var 🥰🥰🥰aşktan yana kazık yedim hemde taze sıcacık
Tesekkürler canisi 🫠 , üzücü bir durum..
Bi an önce içindeki duygunun o kisiye karsi sogumasini dilerim o halde :)).
O zaman yasattigini yasamasini diliyorum.. 🥲🍬
🍀🍬
Sevgi aşk olaylarından diyorum. Dost kazık atarsa üstünü çizer geriye bakmazsın ama sevdiğiniz kişiden yiyince yarası başka oluyor.
Dogru bir yorum
Dosttan yana, aşkla pek işim olmadı neyse ki
Sansli sayilirsin o zaman
Aşk olsun dıst olsun fark etmiyor kazık hep aynı yere girdiği için saymadım hangisi daha fazla diye
İnsanın doğasında var vurmak ne olduğu farketmeksizin
İkisinden de diyelim
Aşktan yana yedim 🥲
Dört bir taraftan yedim
ikisi de 😬
🥲
Aşk değilde dost kazığı baya koyuyor
Felekten yedik
Dosttan
İkiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?