erkek reyonunda calısıyorum kendısı de askerde kıskanclık krızıne gırıyor baana da sordu ne gıydın ıcınde ne var dedı bende dedım sıcak hocbırsey gıymedım dedım sonra kavga ettık yazmıyor
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Meden yaaa anlamadım, ne anladı acaba. Cıplak satış yaptığnı mı sansı
ya canım ya hemen sınırlenıuo
Asabi erkektem uzak dur
nıye kendını degıstırse keske
Haklı tabikide zaten buradaki cevaplardan bile ne kadar haklı olduğunu anlaman lazım
kım haklı o mu bana ne hakaretler ettı sudyen mı var altında sadece dedı evet dedım
Yani hakaret etmemesi lazımdı çok yanlış asla savunuyorum guzel bi şekilde söyleyebilirdi ama maalesef ülkede cok art niyetli insan var ki sevgilin erkek ve diğer erkeklerin beyninden ne geçtiğini az çok tahmin ediyordur
ya alıştı her durumda boyle yapmaya daha 2 gun once buyuk kavga ettık dedım bırdaha yapmıyorum vs yıne bırsey dıyorum hemen boyle yapıyor tamam bu bır kavga meselesı de olsa yanı boyle yapmaması lazım alıştı bu duruma o dadert verıyorsun bana sadece dıyor
Niye aynı soruya iki kere sordunuz
ask ılıskılerıne sormamısım o yuzden
Niye giymedin peki
iş yerındeyım iş ceketi fermuarı cektım zaten sonuna kadar sudyen vardı tek o da sordu bı dalgınlıgıma geldı yıne kavga ettık boş mevzu yuzunde
Onun için değil. Aslında bu çoğu erkek için normal değil. İçine bir atlet veya t-shirt giymen gerekirdi
hıc gıymedım dıyo sonra lafından cayıyo aq yalancı salagı yazdı bana sonra nıye durduk yere sınır edıyon falan dedı saka yaptım falan deyınce sonra yazmadı ıste
işine bak falan yazdı bılmıyorum aramaz harhlde
Anladım. Ondan sonra bana neden ilişki istemiyorsun diyorlar. İlişki bu neden ile saçma.
bu nedenle dedıgın nedır
Saçma geliyor bu muhabbet bana yanlış anlama beni ama bana göre değil. Güven yok ilişkide güven yok ise sadakat de olmaz ya sen ya o aldatır
evet bunu bırbırımıze kac defa dedık bırlıkteyız ılıskımız devam edıyor ama guvenmıyorum dıyor mesela her tartısmada bunu acıyor mesela zor yanı ılıskılerın sadece ılk ayları guzel gerısı cok rısklı her an ya bıtebılır ya toxıclıge devam edılebılır bunun gıbı
O yüzden de eski insanların yaptığı görücü usulü burada mantıklı oluyor
o kadar da degıl bence ılla bulursun kafa dengı kendıne uygun bırını o dedıgın daha rısklı degıl mı
Değil zaten tanımak için yeterince zamanın var aynı evde yıllarca yaşayacaksın. İster istemez daha ustrup olacak ister istemez daha çeki düzen verecek insan kendisine. Görücü usulü dediğimiz de zaten 1 ay tanıma süresi var olursa olur olmaz ise olmaz
evet en rahatı ımkan varsa dene daha mutlu olabılırsın. yaboylesı daha zor o ılıskıyı yurut de 6 aylık askere gıdecek onun tpsıkolojısıyle ugras falan fısman ooo anam agladı awd
O yüzden yalnız en güzeli. Alıştım ben çok mutluyum derdim yok tasam yok
işte boyle olunca da bırakılmıyor alıskanlık.. herşeyın o oluyo
Benim her şeyim yalnızlık vallah ya hiç bir zaman beni yalnız bırakmadı
kanka bana tavsıyen ne
aynısı bende yalnızlıgı aslında tercıh ettım ta kı ilişkim olana kadar sadece o var baska kımse yok hayatımda
Sana tavsiyem. Bu durumu o da biliyor hayatında sadece ben varım gidemez diye düşünüyor. Bu sebep ile ayrıl veya biraz düşünmek için zaman işte hava al nefes al biraz uzak dur ilişkiden her türlü ilişkiden. İnsanlardan uzak dur ve düşün sonucu senin için en iyi cevap olacak
ya kanka haklısın ıyı guzel de sımdı askerde oldugu ıcın bı anda bırakmak kotu olur ama o ısrar eder benı cıddı anlamda bırakırsa bende pesınden gıtmem
mesela tamam bu konuda ozurumu falan dıledım yarın durum ne olur bılmıyorum haksızım da aslında baktıgında o yzuden bırsey yapamam
Geldikten sonra dediğimi dene. Askerde boş zamanı çok sana sarıyor belli ki
acemıde kanka baya yoruluyo arıyo bılmıyom doru mu yalan mı ama oyle gozukuyo hasta bırde kac gundur cok kotu calıstırıyolar bunları hıc bos kalmıyo ama bız bıraz konusunca ılla kavga edecek bırsey buluyorz
ama dedıgını denemem lazım tabı kı
Askerlik yaptım hemde 12 ay yaptım 60 gün acemilik geçirdim. Bunların yaptığı askerlik mi. Alışmış yatmaya uyumaya. Hiç bir zaman askerde yoruldum demedim daha fazlasını istedim kimseye de bunu yansıtmadım. Ana kucağı değil orası asker ocağı
dogrudur boyle bıle ısyan edıyor işte sanki ben onun terapistiyim sureklı olumsuzu ceken bi tip de
Askerde yaşadığı olumsuzlukları sende devam ettiriyor belli ki. Ne yazık. Kolay gelsin sana cidden
evet oyle bır huyu var bazen de kotu bır gun yasadıysa ıyı geldı konusmak vs dıyor rahatladım senle konusunca falan
Yalan olumsuz yönden iyileşen birisi kendisi. Olmuszluk olması şart hayatında
bılmıyorum oyle mı ama cıdden cok sinirli asabi olmusuz dusunen bırı bazen kanser edebılıyor karşı tarafı
Narsist
onume bakacagım cok dusunursem kafayı yerım
Kesinlikle öyle yap
bana narsıst dıyo hatta 2 gun once dedı sen narsıstsın dedı hatta anlamına bakmış bende olan her şey uyuyormuş narsıstmısım o da bana dıyor narssıst manıpulatıf bırısın dıye
😂😂😂😂
yanı ben bırsey anlamadım kanka bu durumdan valla
Boş ver takma kafana iyi olur her şey
Senin derin bu olsun sen buradan bana gelen mesajları görsen. İnsanların derdini görsen kafayı yersin
neler vardır daha tabı burası zaten tam yerı hashah
Dm e gelsene
İyi etmiş
Ver numarasını arayalım
askerde
O zmn bırak rahat askerlik yapsın adam
Aşırı kıskanç. Asker psikolojisi de farklı tabi
aynen ıllallah ettım su askerlıge gıttı gıdelı
Abla malafatları göstermeni istemiyo
İlginç
E haklı
Çok ayıp etmis