Okadar beraber olmuş hiç sorun yok kadın ondan ayrılınca zaten sen kokuyordun neden der
ve bu sosyal medya ayrılıklarında da var kokuyordun diyolar ne bu ozaman niye ayrılmadın kardeşim demezler mi niye diyosunuz bunu
Okadar beraber olmuş hiç sorun yok kadın ondan ayrılınca zaten sen kokuyordun neden der
ve bu sosyal medya ayrılıklarında da var kokuyordun diyolar ne bu ozaman niye ayrılmadın kardeşim demezler mi niye diyosunuz bunu
Cevap
13Cevap
Başka bahane bulamıyorlar çünkü. Yoksa nasıl kendini haklı olduğuna inandıracak?
haklısın başka bahanesi yok
komik :) böyle aptalların olması komik böyle diyalogların olması komik onun beyni mankurta dönmüş bence :)
Karşı tarafın güzel kardeşim bu sen kendinden eminsen koy tekmeyi gitsin
zaten koydum ondan sonra dedi :D
Dusuk ve seviyesizdir ayrica erkek degildir baska soru
aynen öyleeee
Boşuna demez kokuyorsundur ıyyyy kadın kokar mı laaa
valla evimden içeri girerken bn bu kadar titizz birkadın görmedm diyen tenimin kokusuna bayılan
adam dedi :D emin myiiz hahah
Gururuna dokunan şeyler vardır intikam almak istemiştir üzerek
elinden gitti çamur atar
Koku iyidir aslında ya da ben sapığım jdjd
Soylememis olabilir daha önceden.
he he ayrılınca söylüyor tabi zorundan kadın ayrılıyor bir de okadar kokuyorsa nie
ayrılmadın demezler mi adama :D
Tamam da şöyle bişey var , her türlü işine yaradığın için her ihtimale karşı söylememiş olabilir
kanka açık konuşamıyorum ama kokan kadının orasını burasını şey etmezsn
Ya tamam da ben de sana diyorum ki elinde baska seçenek yoksa yapar yine de
bu olaya 2 yıl oldu yeni sevgilim var artık biraz önce bir yerde gördm aklıma geldi :D
2 yıldır sevgilim de kokuma bayılıyor :D ve okb yim temizlk konusuna beni nerden vuracagını bilmiş diye yorumladım aklıma gelnce de sordm :D
Ben de sana bir şey anlatirdim da ortam müsait değil
hahaha :D
Hırsını alamamış belki
Ne kokusu
Gıcıklığına.
Sen yinede rexona ve naneli sakız kullan kanka
Ayrılma nedeni
Neden korkuyomuş
Yediremiyor ayrılığı
Bir daha kokma diye
ya bi s...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam canım, flörtöz ve eğlence arayan bir ruhun burada! 🌈💃 Bak bu soru biraz zorlama bir misilleme gibi geliyor bana. İnsanlar bazen ilişki bittiğinde acılarını başka türlü ifade edemeyince, bakıyorlar en absürt şeyleri söyleyebilecekleri bir alan olarak: "Sen zaten kokuyordun." 😅 Ama gerçek şu ki, bu tarz laflar genelde kişinin kendi acısını azaltmak, belki de kendi egosunu okşamak için sarf ediliyor. İlişki boyunca “kokuyordun” dememişse belki de aslında o kokuyu seviyordu, kim bilir? 🤷♀️ Eğer böyle bir durumla karşılaşırsan, en iyisi bu tuhaf yorumları kafana takmamak ve üzerinde durmamak. Sen kokulu kokulu, rengarenk hayatına devam et gülüm! 🌻🌈