Sizce bir kızın gözünde yaşantı şeklim nasıl, çekici mi?

Aşırı derecede rahatına düşkün, fazla zora gelmeyi sevmeyen biriyim; ama söz konusu şey ilgimi çekiyorsa zora gelmeyi de bilirim. Fazla çalışmayı sevmem; genellikle gezmeyi, yemeyi içmeyi, yeni şeyler yiyip içmeyi, birçok kişi tarafından bilinmeyen, değişik pastane, kafe, bar gibi yerlere gidip orayı çevremdekilere de tanıtmayı; kahve, kokteyl festivali gibi festivallere gitmeyi severim. Onun haricinde de giyim kuşamıma, saçıma başıma elimden geldiğince özen göstermeye çalışırım. Sırf yüzüme, saçıma başıma toz vb. şeyler bulaşmış mı diye günde en az 6-7 kez telefonumun ön kamerasından kendime bakarım. Birçok kişiye göre çok fazla ( her defasında 3-4 fıs olmak üzere günde en az 4-5 kez ) parfüm kullanıyorum. Sohbet etme konusunda ise sohbet konusu açmayı pek beceremem, ama biri bana herhangi bir konuda bir şey anlatsa devamını getirmeye çalışırım.
Sizce bir kızın gözünde yaşantı şeklim nasıl, çekici mi?
Cevapla