Okulda hoşlandığım kızla tanışmak için böyle bir plan yaptım sizce nasıl?

Ben 12. sınıfım, başka bir 12. sınıf şubesinden bir kızdan hoşlanıyorum. Pazartesi 4. saat Almanca sınavı var. Sınavdan çıktıktan sonra sınavın nasıl geçti diye konu açıp tanışmaya çalışacağım. Sınav konusu bittikten sonra konuşmayı hangi konularla devam ettirebilirim?

Güncellemeler
+1 yıl
kabul etti :)
Okulda hoşlandığım kızla tanışmak için böyle bir plan yaptım sizce nasıl?
Cevapla