Selamlar,
Nişanlılık dönemlerinde böyle ufak tefek tartışmalar olabilir ama sizin tartışmanız bir açık abartı olmuş. Sen defalarca özür dinlemişsin ve defalarca kendi adına zaten adımlar atmışsın şöyle bir düşününce nişanlı maalesef annesinin etekleri altından çıkamayan ve sana gerçek anlamda koca olamayacak bir adam.
Böyle bir insanın peşinden koşmanın hiçbir anlamı yok. Sana verebileceğim tek tavsiye kendine saygın olsun ve ne olursa olsun onu her anlamda kalbinden zihninden ruhundan kazıyıp atmak. Emin ol ki bu senin için büyük bir ödül olacak ve onun için de büyük bir ceza olacak bu saatten sonra peşinden koşmanın hiçbir anlamı yok.
Boş şans diliyorum.
03 Yorumla
Soran+1 yılZtn artık peşinden koşmuyorum sadece acımı çekiyorum üzülüyorum 🥺
Soran+1 yılUmarım öyle olur
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılya kızım allah aşkına üzüldüğün adama bi bak. eğer devam ederseniz sen ilerde çok daha fazla üzüleceksin. belli ki nişanlın pısırık ezik bi tip. ailesine söz geçiremeyen bir zavallı. ayrı yaşama imkanı sağlayamayacaksa hangi gtüne güvenip evlilik yoluna giriyor ki? girmesin o zaman kimsenin kimseye bunu yaşatmaya hakkı yok. adamın demesi lazım ki biz mutlu olalım yeter ki ikimiz de çalışır öderiz kirayı ne var sanki. bu anaların varya yatacak yerleri yok. iyi ki bi oğlan çocuğu doğuruyolar salın artık insanları ya. kimse bu analar yüzünden mutlu olamıyorum bakıyorum her kavganın sebebi bu kaynanalar. utanmasalar oğullarını koyunlarına sokup yatacaklar öyle bağlılar.
11 Yorumla
Soran+1 yılSen gel bunu onlara anlat bir türlü anlamiyorlar çocuğunun mutluluğunu değil kendilerini düşünüyorlar sevenlerde böyle ayrılıyor mutsuz oluyorlar 😔
Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Ayrı yaşamak istemek sizin en doğal hakkınız. Çünkü ev ev üstüne olmaz. burada haklı haksız kim bilemem ama eğer geri dönmek istemiyorsa hiç üstüne düşme derim. Sen sürekli arayıp durursan kendinden daha çok uzaklaştırmış olursun. İşin içinde aile varsa zaten tekrardan barışmak çok sor duruyor. O yüzden kendi hayatına odaklan derim. İllaki özlersin ama bu ilişki devam etse bile üzülecek olan sensin.
01 Yorumla
Soran+1 yılYok , artık aramıyorum yazmıyorum
Kimse karışmasa barışırdı ben biliyorum ama sevenleri ayirana Allah iyi demez
+1 yılBöyle davranmasının tek sebebi aile değil.. Kendi de sana, senin ona olduğun gibi hissetmiyor belli ki.. Çünkü böyle saçma sapan bir bahaneyle ayrılmaz kimse kimseden.. Kaldı ki sen hatanı anlamış geri dönmüşsün.. Seven insan mutlaka mücadele eder, bir çözüm arardı..
01 Yorumla
Soran+1 yılO ilk ayrildigimiz hafta barismayi kabul etmişti konusarak düzeliriz demişti ama sonra annesine söylemiş biz bariscaz falan diye anneside o bizle durmak istemiyor sen onunla barışma falan demiş diye biliyorum
Anlicagin annesine karşı gelemiyor
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba aşko, ben Aşko Kuşko! 🌈 Sohbetin tatlı belası, konuşkan ve esprili bir ruhla buradayım. Ancak, böyle hassas bir konu söz konusu olduğunda, esprileri bir kenara bırakıp kalpten konuşmam gerek.💔 Anladığım kadarıyla geçmiş ilişkini çok özlüyorsun ve geri kazanmak için elinden gelen her şeyi yapmışsın. Ama aşko, bazen en zor kararlar en doğru olanlardır. 🍃 Eğer ilişkinizde sürekli bir üzüntü ve anlaşmazlık varsa, belki de ileriye doğru adım atmanın zamanı gelmiştir. Unutma ki kendi değerini bilmek ve kendine saygı duymak, güçlü bir ilişkinin temelidir. Bu süreçte kendi iyiliğin için bencil olmakta hiçbir sakınca yok. Seni sevmeyen birine enerji harcamak yerine, kendine odaklanabilir, yeni hobiler edinebilir ve kendini keşfetmeye yönelebilirsin. 🌟 Zaman her şeyin ilacıdır, ve kendine yatırım yaparak, gelecekte seninle daha uyumlu birilerini bulabilirsin. Güzel günler senin olacak, aşko! Kalbini koru ve kendi mutluluğunu ilk sıraya koy. 🌈💖
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılboş ver gerçekten boş ver. Zamanla her şeyi unutursun. Seni istemeyen bir insanı sen neden isteyesin ki. Bir süre sonra aklına bile gelmeyecek ve gün gelecek ben buna mı üzülmüşüm diyeceksin.
08 Yorumla
Soran+1 yılAslında barışmayı ilk kabul etmişti annesi yüzünden istemiyor ben biliyorum ve bu durum beni çok üzüyor
Sevenleri ayırana Allah iyi dermi 😔- +1 yıl
Annesine ne yaptın sen
Soran+1 yılBişey yapmadım aslında sedece eşimle ayrı yaşamak istedim ve bunu sürekli dile getiriyordum tek isteğim evlenince eşimle mutlu olmaktı 😔
- +1 yıl
Nasıl ayrı yahu
Soran+1 yılAyrı ev yani
Soran+1 yılAnnesinin evinin üst katını vericeklerdi ama ben ailelerimizden biraz uzakta yaşamak istemiştim
- +1 yıl
Bence gayet mantıklı bir sebep bu boş ver gerçekten bu mantıkla zor mutlu olurdun zaten. Senin için hayırlısı olmuş.
Soran+1 yılAynen belkide hayırlısı budur 🥺
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılBende sevmediğim birinden gelen hediyeleri kullanırım eğer beğendiysem takılmak buna saçma geliyor.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
u +1 yılSende onu istemiceksin seni seven birisi her zaman daha iyidir emin ol
01 Yorumla
Soran+1 yılArtık istemiyorum ztn gerçek yüzünü görmüş oldum
- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılBırakın gitsin, ne diye dünyada tek o insan kalmış gibi davranıyosunuz...
07 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız tek insan o değil tabiki ama insan sadece birini sevmek ve güvenmek istiyor
Artık kimseye güvenç kalmadı açıkçası- +1 yıl
Elbette bir gün çıkar karşınıza sevdiğiniz güvendiğiniz biri...
Soran+1 yılAmin hayırlısıyla
- +1 yıl
Aynen öyle bazen neden olmadığını geçte olsa anlarız. Sen kaybettiğini düşünürsün ama allah seni kurtarmıştır bu daha sonra insanın kafasına dank ediyor...
Soran+1 yılİlk ben ayrıldığım için pişmanım tabiki ama belkide birakmami Allah istedi o yüzden böyle oldu bilemem o yüzden hwrseyi Allah'a bıraktım üzülsemde elime bişey gecmicek yani
- +1 yıl
Olan olmuş artık kendi yoluna bakmalısın...
Soran+1 yılÖyle yapıcam ☺️yapcak bişey yok ztn
Böyle bir durumda hissettiğin özlem ve pişmanlık tamamen doğal bir duygu, özellikle de eski nişanlını hala seviyorsan. Ancak unutma ki, duygusal olarak birine geri dönme kararı sadece senin isteğine bağlı değil, karşındaki kişinin de hislerine ve hazır olup olmamasına bağlıdır. Eğer eski nişanlın sana “artık seni sevmiyorum” diyorsa, bu, onun duygusal olarak ilişkinin bitmiş olduğunu gösteriyor olabilir. Bu durumda en sağlıklı yaklaşım, biraz zaman ve mesafe koymak olacaktır.
Bunu kabullenmek zor olabilir ama, ilişkinin sona erdiği dönemde de haklılık ve yanlışlıklar birbirine karışmış olabilir. Kendini yeniden toparlamak ve iyileşmek için bir süre kendine odaklanman, duygusal iyileşme sürecini başlatmak adına faydalı olabilir. Bir ilişkinin bitişi, genellikle bir kişinin olgunlaşma ve kendini yeniden keşfetme sürecinin de başlangıcıdır. Kendi duygusal ihtiyaçlarını ve sınırlarını anlamak, bir sonraki adım için seni daha güçlü bir şekilde hazır tutacaktır. Eğer karşındaki kişi geri dönmeyi düşünmüyorsa, duygusal olarak kendini zorlamamalısın. Onu özlemek doğal ama bazen birine gerçekten bir şeyler yapmak istiyorsan, onu serbest bırakmak da bir çözüm olabilir.00 Yorumla
+1 yılBir ilişkinin sona ermesi zor bir süreç olabilir. Özlemek doğal bir duygudur, ancak karşı tarafın geri dönmek istememesi durumunda yapabileceğin en iyi şey kendine odaklanmaktır. Kendini iyileştirmek için zaman ayır, duygularını kabul et ve onları işle. 💕
11 Yorumla
Soran+1 yılYapicak başka bişey yok ztn öyle yapmaliyim ama gerçekten zor bir süreçten geçiyorum 😔
+1 yılAslında bu durumda ikinizin de haklı olduğu taraflar var yani ailesinden uzakta yaşamak ya da kirada yaşamak istemiyorum isteğin gayet doğal çünkü aynı evin içinde yaşayacak halin yok. Ama belki onun da bunu karşılayacak durumu yoktu belki o anda aklı selim bir şekilde düşünüp birbirinize yardımcı olmak yerine birbirinizi kırıcı şekilde davrandınız ve sonucunda bitti ama bence artık düşünme 6 ay 1 sene kadar olmuş hayatına devam etmelisin ya şu anda sen ona geri dönsen aynı sorunların olmayacağına bir karantin yok o yüzden bence biten bir ilişkinin üzerinden tekrar düşünmek veya geriye dönmenin kimseye bir faydası olmuyor.
01 Yorumla
Soran+1 yılYorumuzun için teşekkür ederim doğru söylüyorsunuz artık yoluma bakmaliyim
İlişkinin bir şekilde bittiğini kabullenmelisin, onu zorlayarak sürekli mesaj yazarak daha çok kaçırırsın ve insan zorla olan bir şey güzel olmaz.
Kendine odaklan geçmişe takılma onu hatırlatan şeylerden uzak dur. Hislerini duygularına bir kağıda yazmak duygularını kontrol etmekte yardımcı olur ayrıca.01 Yorumla
Soran+1 yıl2 ay oldu ayrılalı ve gerçek yüzünü gördüm artık bende onu istemiyorum zaman gerçekten herşeyin ilacıymış
Gizli Üye(30-35)+1 yılİyi olmuş burada çocuk haklı sana en baştan aile ile yasiyacaz demiş
Neden maddi durumlar bugün en ucuz ev kira
7 binlira içini doldurmak sıfır eşya almak 300 binden fazla düğün salonu gelinlik vb 500 bine geliyor yani nisanlimi seviyom eee 500 bin harcasin ee yok
Sana önceden söylemiş sen nişanli iken konusunu açmışsın çocuk gibi ayrılmışsin sonra geri barismiş sin geri şöyle olmuş böyle olmuş
Şimdi diyonrsun tamam ev konusundan vazgeçtim sana guvenmiyorlar ve haklılar da
Nisanliyken yaptiramdini evlendikten sonra tutturmuycağını evlilik çocuk oyuncağı degilki
Sana ilk sartlarini söylerken kabul et iş ciddiye binince şartları istediğin gibi cevieye uğraş074 Yorumla
Soran+1 yılAma gerçekten evlensek bile bu konuyu kapaticaktim çünkü ona olan sevgimi aileside biliyor eski nisanlim da
Cevap sahibi+1 yılYorumları okudum aynı evde bile değil siz üst katta onlar assagida
Bunu ret ettin durduk yere evi bahane edip ayrıldın nisanlini ailesine karşı mahcup biraktin
Şimdi hiç bişey olmamış gibi evlenek konuyu kapatayım
Ablacım sevgi karın doyurmuyor 2 lafından biri sevgi sevgi
Cevap sahibi+1 yılSana tavsiyem kovalamayi bırak annesi şöyle annesi böyle çocuk anne kuzusu ise zaten evliliğin rezil olur sürekli annesinin dizinden ayrılmaz ve şöyle bakincada kararın güzel anne söz sahibi o evlilikten hayır gelmez
Soran+1 yılEvet sevgi önemli annesi istemiyor barismamizi bizle Durmaz falan diye annesi yüzünden barisamiyoruz
Eski nisanlim da sevmiyorum falan diyor
Cevap sahibi+1 yılValla karar senin
çocuk hem anne kuzusu
henüz büyümemiş
Annesinin söz sahibi oldu yerde bide dibinde yaşamak olmaz
Yani üzme kendini isabet olmuş
Çocukta seni önemsemiyor bı zahmet gururunu ayaklar altına almayı bırak
Soran+1 yılZtn ben defalarca yazdım barışmak için herkes yardımcı oldu ama nafile istemiyorum diyor ama ben biliyorum hep annesi yüzünden
Gurur falan kalmadı ztn hepsi sevdiğim kişi içindi Allah iyi dermi sevenleri ayirana
Cevap sahibi+1 yılAbicim dedim anlamiyon mu
Çocuk anne kuzusu yani annesinin sözunden çıkmıyor
Öyle biriyle mutlu olamazsın sürekli annesi evliliğimizin içinde olur
(( Çocuk ben o kızı seviyorum oda beni seviyor ben alacam demiyor annem daha önemli diyor anladın mı
Soran+1 yılBiliyorum herşeyin farkındayım ama ilk kez böyle sevince vazgeçmek kolay olmuyor anılarımızı unutamıyorum ki
Cevap sahibi+1 yılHerkes gönlünde birini öldürmüştür abicim farkındayım şu an aşırı üzgünsün ama yapacak bişey yok
Maalesef artık olayın üzerini kapat hayatına bak
Soran+1 yılİnan hiç kolay değil başkasını nasıl sevicem sevememki 😔
Cevap sahibi+1 yılGit yarın başkasını sev sonra hemn nişanlan demiyom saçmalama
Git gez dolaş kafanı dağıt numaranı değiş hayatına yenilik yap
Soran+1 yılBeni isteyen biri var ama ben onu beğenmiyorum ki
Hem yeni bir ilişkiye başlamakta istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılBak çok güzel dedi kodu yaparam ekle beni fenomen olmama az kaldı :) ve en önemlisi gülümse
Cevap sahibi+1 yılYa sana basla diyen mi oldu ben hayatını yaşa diyom sen bana ilişki diyon hala
De bırak da gez dolaş ama
Soran+1 yılGülümsüyorum ama içim kan ağlıyor aslında hiç mutlu deglim yani
Cevap sahibi+1 yılYaş kaç kız senin ergen gibi tavırlar hal hareketler
Soran+1 yıl21 yasindayim ergenlikle alakası yok sevmekle alakalı
Cevap sahibi+1 yılBende 29 um abicim aşk acısı yaşayanların dünyasına hoş geldin
Ucak birazdan kalkacak cam kenarı mı olsun
Soran+1 yılOff yaaa abi niye öyle diyon
Cevap sahibi+1 yılŞimdiye kadar bi umutla ugrastin ayrılığı kabul edemedin
Bı umut bekledin ulaşmaya ugtastin
Ama artık olmuyacagini sende anladın önce bir umut vardı şimdi oda yok yani aşk acısı yaşama vakti
Soran+1 yılTek dileğim benim gibi seven birini bulmasın benim onun için yaptıklarım hep aklına gelsin bu kız beni çok seviyordu ona yanlış yaptım desin
Cevap sahibi+1 yılİlk belirtiler beddua evet daha iyi misin
Soran+1 yılHiç iyi değilim
Cevap sahibi+1 yılGüzel zaten iyi olmaman gerekiyor zaten
Cevap sahibi+1 yılBı ilişkiden çıktın severek ayrıldın bitti yani normal
Soran+1 yılO bana ne kadar seni sevmiyorum desede ben hala seviyorum özlüyorum 😔
Cevap sahibi+1 yılBirşeyleri seninle özelden konuşmak istiyordum ama sorun değil buradanda yazarım
sen düştün ve 6 aydır sürünüyorsun o hayatını yaşıyor sen ise sürünüyor ona yalvariyorsun mesajlar atıyor onun umrunda bile değilsin
Soran+1 yıl6 aydır sürünmuyorum ayrılalı 1 buçuk ay oldu daha
Cevap sahibi+1 yılSoruda ayrılalı kaç ay oldu yazmamisin
İyi 1.5 aydır sürünüyon ne değişti
O hayatını yaşıyor sen oturup agliyon
Cevap sahibi+1 yılSana şimdi gel evlenek dese koşa koşa gidersin
Annesinin evliginize karisacagini bildiğin halde
Annesinin sözünu dinliyecegini bildiğin halde
Soran+1 yılEvet çünkü onu seviyorum 😔
Cevap sahibi+1 yılİ...
Cevap sahibi+1 yılDüştüğün yerden kalkarsan eski sen olmuyacaksin daha olgun daha akıllı
Ama senin kalmaya niyetin bile yok
Düştüğün yerden mutluluklar dilerim
Soran+1 yılBazen boş ver değmez kimse için diyorum ama yaşadığımiz güzel şeyleri cikaramiyorum beynimden buda beni üzüyor
Cevap sahibi+1 yılEnery diye bı hisse var tamammı enerji dağıtım anonim şirketi
Bundan 98 binliralik 680 lot aldım 155 tl den aydır yerinde sayıyor az biraz kara geçti sattım şu an hisse 173 lirada ve ben 12 binlira zarardayim offf
Soran+1 yılKonuyla ne alaka şimdi 😄
Cevap sahibi+1 yılUla 2 saattir seni düştün yerden çıkaramadım bari kendi derdimide sana yukleyim
Cevap sahibi+1 yılNormalde uyumam gerekiyordu gece ise gitmek için ama uyumadım uykusuz oruç ve yorgunum
Soran+1 yılBenim derdim bana yetiyor niye bana yukluyon derdini be abi
Soran+1 yılUyu abicim sana uyuma demedimki
Cevap sahibi+1 yılSen 6 ay 1 sene düştüğün yerde kal tamam yaşadığınız güzel şeyleri düşün sonra acaba dönemi mi diye kendini oyala sonra sablanti haline getir sonra devam
Soran+1 yılKısacası hayatını mahvet diyosun 😄
Cevap sahibi+1 yıl1 saat kaldı senin yüzünden ne güzel 3 saat uyacaktim gıcık
Cevap sahibi+1 yılEvet kısacası hayatını mahvet diyom zaten mahvetmeye baslamişsin devam et
Soran+1 yılBen niye gıcık oluyom abi 😄 yardımların için teşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılEyle kuru kuru tesekur olmaz hanım efendi yaz TR 63637 ibana gönlünden ne koparsa
Cevap sahibi+1 yılSeçim işi karistiriyor seçimden sonra borsa ne olur o muamma
Cevap sahibi+1 yılSana kesin bı çözümüm var ne sonuç
Cevap sahibi+1 yılBı arkadasinla buluş kız arkadaşının kardeşi veya normal arkadaş işte buluş yanak yanağa bı resim at instegrama ( yeni aşklar yeni umutlar
Seviyorsa kıskanır illa tepki verir
Soran+1 yılNe çözümü
Cevap sahibi+1 yılErkek olacak yani
Soran+1 yılİnstagramdan engellemisti 😄
Cevap sahibi+1 yılAma bı şekilde haberi olur
Cevap sahibi+1 yılBişey diyecem benim öz kız kardeşim olsaydın seni ne döverim be ahh
Soran+1 yılSevmek suçmu abi niye dövcen
Cevap sahibi+1 yılAkillanmiyon norüyüm Sev sevmene. Bişey demiyorum ama beyle olmaz o hayatıni yasiyacak bu siracali oturup agliyacak
Soran+1 yılHaklısın abi
Ah bide bunu kalbim anlasa
Cevap sahibi+1 yılUnutmak istedin zamn haber ver sana takitik verem
Soran+1 yılUnutmak istiyorum şu an
Cevap sahibi+1 yılKıriptoyada bı el atmayı planliyom
Cevap sahibi+1 yılGit ksde birini bul konuş resim işte sohbet muhabbet 1 hafta felan sonra ayrıl başka erkek yine aynı sonra yine yine yine
Sonra arkanı dön bak hiç bişey hatirlamiycan
Birini ancak başka biriyle unutursun
Cevap sahibi+1 yılYeni sevgili bul demiyom gönlünü eylendir diyom anladı
Soran+1 yılAnladım
Cevap sahibi+1 yılBen bu sayede kurtuldum intiharın eşiğinden döndüm sonra gönlümü o.. bu ettim önüne cikanla konuştum tam baglanacakken diğerine sonra diğerine bu sayede onu unuttum 🥹
Soran+1 yılBöyle yaparak daha fazla kişiyi unutmak zorunda kalırsın hepsinde aklın kalır abi 😄
Cevap sahibi+1 yılYok önüne çıkana aşık olmuycan olmaya uğraşacan kalp bir kişiyi sever 2 kişiyi bile sevemez
Soran+1 yılKalp bir kişiyi sever bu doğru diğer gelen kişiler sadece gönül eğlendirme olur
Cevap sahibi+1 yılKalp ölene kadar bibkisiye ait kalmaz öyle olsa boşanmalar olmazdi
Soran+1 yılOrası öyle tabi
Cevap sahibi+1 yılİftarda ne var acıktım
Soran+1 yılDaha ne yiyeceğime karar vermedim😄
Cevap sahibi+1 yılHiç bişey için acele etme ben 29 um Haziran'da 30 olacak hiç evlenmedim acelem yok benimde başımdan bı nişan geçti nişanlım eski sevgilsii ile barisinca ayrıldı yüzük attı o yüzden benim gibi olmanı istemiyom
Soran+1 yılYüzüğü atan taraf ben olduğum için bu kadar çok üzerine düştüm ama onu başkası için bırakmadım
Cevap sahibi+1 yılTavuklar çiçek açmış
Ellerinde poğaça
Madem yüzme bilmiyordun
Niye çıktın ağaca
Ben annemi çok özledim
Yaşasın 23 Nisan
+1 yılBu tarz özlemler sana sadece zarar verir o kadar uzun süre senden ayrı kalabilen biri zaten sana karşı bir his barındırmıyordur, aynı şekilde sen de. Boşluğa düşüp döndüğünüz eskiler hiç bir zaman ilk hislerinizi size yaşatamaz.
03 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısınız ama düşüncelerime engel olamiyorum anılar peşimi birakmiyor 😔
- +1 yıl
Elbet bırakacak sadece zamana ihtiyacın var zaman her şeyin ilacıdır
Soran+1 yılİnşallah öyledir 🥺
+1 yılTekrar barışma olsa bile bu ayrı ev konusundan dolayı yine ayrılırsınız bence hiç barışmak için çabalama ayrılmak en mantıklısı
29 Yorumla
Soran+1 yılEv konusu kapaticağımı söylemiştim ama annesi o bu konuyu kapatmaz diye aklına giriyor ben biliyorum
- +1 yıl
O zaman hakkında hayırlısı olsun
Ben hep şunu savunurum; hem kendim hem de evleneceğim yani ikimizin huzuru için her zaman ayrı ev olmalı çünkü ev içinde ev olmaz
Soran+1 yılAslında annesinin evinin üst katında oturcaktik ayrı olucaktik ama ben ailelerimizden daha uzak olmak istemistim
- +1 yıl
Yine de rahat edemezsiniz üst kat olsa bile şu an altlı üstlü kaynanası ile oturan ve bundan yaka silkeleyen arkadaşım var.
Soran+1 yılBiliyorum ama ben herşeye rağmen sonradan kabul ettim üst katta durmayı ama artık ailesi istemiyor eski nisanlim da istemiyor merak ediyorum beni hiç ozlemedimi diye 🥺
- +1 yıl
Onu biz bilemeyiz ki
Soran+1 yılAnnesi istemediği için beni istemiyor diye düşünüyorum bende bilmiyorum
- +1 yıl
Belki de senin için hayırlısı buymuş
Soran+1 yılBelkide öyle ama anilarimizi unutamıyorum ve onu özlüyorum
Seni istemeyen birisini daha fazla düşünüp yazmanın pek bir mantığı yok açıkçası anlıyorum onu seviyorsun ama o seni istemiyor ve seni istemeyen birine bu kadar değer verme
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız
+1 yılYani çok da yapacak bir şey yok kabul ediyorum kabul etmesi zor ama kendini sevmelisin kabul etmelisin karşındaki insan ne istiyorsa ona uygun davranmak zorundayız bazen birileri bir şeyleri istemediği zaman zorlamayla olmuyor, kabul ediyorum bunun üstesinden gelmek zor insanı içi içini yiyor ama yapacak da bir şey söz konusu değil.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılunutmaya çalış yazma bi daha bence istese barışırdı zaten sadece ev konusu yüzünden buraya gelmesi de saçma sen doğru olanı yapmışsın aileyle yaşamak aşırı saçma
18 Yorumla
Soran+1 yılAnnesinin evinin üst katını bana vericeklerdi ama ben ailesinden biraz uzak yerde yaşamak istediğim için boyle oldu ayrıldıktan sonradan kabul ettim üst katta durmayı ama annesi yüzünden barisamadik yine aynı seyleri yapar diye demiş
Cevap sahibi+1 yılannesi buna bile karışıp barışma diyorsa aynı evde yaşadığınızda çok sıkıntı çıkar bence ayrılmanız hayırlısı olmuş doğru olanı yapmışsın uzak oturmayı istemekle
Soran+1 yılAma annesi hakkında bişey öğrendim ayrıldığımda onu bununla tehdit edip bizi baristir yoksa bütün eskileri ortaya dökerim falan demek istiyorum açıkçası 😄
Cevap sahibi+1 yılbence yapma böyle olduysa bi sebebi vardır nişanlın çok istese çıkar yol bulurdu
Soran+1 yılBirde ayrılmayı sen istedin diyor bana sanki hiç benimle güzel vakit geçirmemiş gibi
Soran+1 yılYok bişey demem ztn ama içimden söylemekte geliyor
Cevap sahibi+1 yılgurur yapmıştır belki çok saçma bence ayrılık sebebi değil bi yolunu bulması gerekirdi
Soran+1 yılO ztn istiyordu ilk başta barismak işte annesi yüzünden ayrı yaşamak istemem kötü bişey degilki ben sadece onunla mutlu olmak istemistim
Gizli Üye(18-24)+1 yılYa adam seni istemiyor senin istediğin şekilde de yaşamak istemiyor Nasıl bu kadar yüzsüz olabiliyorsunuz merak ediyorum özel kursları var galiba gidiyorsun yoksa hiçbir kız istenmediğini bile bile gururlarını bu kadar ayaklar altına almaz
04 Yorumla
Soran+1 yılİşte insan sevince gurur falan dinlemiyor aşkta gurur olmaz ilerde benim yaşadığım şeyi yasarsaniz ancak öyle anlayabilirsin
Ama yinede siz böyle şeyler yaşamayın
Cevap sahibi+1 yılTamam İyi de Allah akıl fikir vermiş kullanın diye seni istemeyen birini istemek bilemiyorum hiçbir değerin yoktur onun gözünde hepten yitiriyorsun
Soran+1 yılOnunla güzel anılarımız oldu iyi veya kötü güzel gunler gecirdik o yüzden yani
Cevap sahibi+1 yılPeki
Gizli Üye(36-45)+1 yılGeçmişi geçmişte bırakıp hayatına devam edeceksin..
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yapmaya çalışıyorum
+1 yılSiz görücü usulü mü tanıştınız peki ve aranızda bir şeyler oldu mu hiç
07 Yorumla
Soran+1 yılEvet görücü usulü tanıştık ama o beni çok seviyorum seni asla bırakmam demisti
Onu sevdiğim halde ben ayrıldım pisman oldum ama ailesi yüzünden barisamiyoruz
O da bana seni artık sevmiyorum dedi gerçekten öylemi bilmiyorum- +1 yıl
Unut ozaman seni bitirmiş tamamen
Soran+1 yılAma bu kadar çabuk nasıl herşeyi bitirebilir 1 buçuk ay oldu hiç mi ozlemiyor ben unutamıyorum özlüyorum 🥺
- +1 yıl
İlk sevgilinmi bu
Soran+1 yılEvet ilk onu sevdim ben aşkla meskle çok uğraşan biri değilim oda biliyor tek onu sevmistim 🥺
- +1 yıl
Peki aranızda birşeyler oldumu hiç
Soran+1 yılOna sarıldım o beni çok kez öptü yanağımdan yaşadığımız güzel anılar hiç aklımdan çıkmıyor
+1 yılBazen hiçbir şey yapmaman gerekir
11 Yorumla
Soran+1 yılZtn ne kadar üstüne düşersen o kadar uzaklaşıyorlar
Bende artık bişey yapmicam 🥺
+1 yılİstemiosa yapcakbişe yok zamanla unutursun
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet yapcak bişey yok
+1 yılYoluna bakacaksın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılUnutmaya çalış
11 Yorumla
Soran+1 yılUnutamiyorum anılarımız hep aklımda üzülüyorum
+1 yılUnutmayı denemelisin
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yapıyorum ☺️
boş ver ana sözüne kanıyor sa ondan olmaz
02 Yorumla
Soran+1 yılOnu çok özledim 😔
Unutmak için ne yapmalıyım
+1 yılKim bilir ne naneler yedib
09 Yorumla
Soran+1 yılHayatında şu an biri yok
Soran+1 yılZtn daha 1 buçuk ay oldu
- +1 yıl
Sen yedin sen naneyi karılar yer jdjsjd
Soran+1 yılYok ben öyle biri değilim ilk onu sevdim baskasinida sevmek istemiyorum sevememki
Soran+1 yılYok aramızda bir cinsel ilişki falan olmadı ki
- +1 yıl
Soran+1 yılYok manita falan yapmamış kimse yok hayatında şu an
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. ayrıl kanka
01 Yorumla
Soran+1 yılZtn ayrıldık ama onu çok özledim oda biliyor
Gizli Üye(18-24)+1 yılErkek mi kalmadı?
018 Yorumla
Soran+1 yılBen tek onu seviyordum başkasını sevmek istemiyorum ki
Cevap sahibi+1 yılVerdin mi sen bu elemana
Soran+1 yılHayır sadece sarıldım ve o beni yanağımdan falan çok öpmüştü
Cevap sahibi+1 yılAynı evde kalmak zor olur, ev konusu önemli
Soran+1 yılAnnesinin evinin üst katında durucaktik ama ben istememiştim ayrı yerde duralım diye şimdi kabul ediyorum üst katta durmayı ama onlar istemiyor
Cevap sahibi+1 yılKaçan kovalanır
Soran+1 yılİşte ben onu kovaladigim için kaciyor benden 1 buçuk ay oldu ayrılalı o biliyor benim onu sevdiğimi kaçıyor
Cevap sahibi+1 yılKovalama sen de yaşın kaç
Soran+1 yıl21 yasindayim ama ondan başkasıyla olmaz istemiyorumki
Cevap sahibi+1 yılDuygusal bir şey mi olmaz onun dışında
Soran+1 yılTek onu sevdiğim için duygularıma yenik düşüyorum içimde büyük bir özlem var
Cevap sahibi+1 yılEnerji atsak düzelir mi
Soran+1 yılNasıl enerji anlamadım
Cevap sahibi+1 yılBir şeyler yaşamak yani
Soran+1 yılBüyü falan yapın geri dönsün 😄
Cevap sahibi+1 yıl😅 o işlere girme hiç
Soran+1 yılYok girmedim ztn 😄
Cevap sahibi+1 yılİyi iyi nereliydin
+1 yılUnutucaksin
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok zor 😔
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer