6 aylık ilişkim bitti, onu özledim ama o istemiyor, geri dönmüyor. Ne yapacağım?

6 aylık nisanlıydık nişanlımla evlendikten sonra ailesinden ayrı yaşamak istedim kiraya çıkalım demiştim ve bu konuyu hep konuşuyorduk nişanlım ev konusundan çok sıkılmıştı ve son zamanlarda soğuk davranmaya başlamıştı onu bazen çok üzdüm 🥺 ama bende üzülüyordum sonra beni sevmiyor artık soğuk davranıyor diye ayrıldım sonra pişman oldum ertesi gün yazdım barışmak için önce kabul etmişti ama sonra bizden tekrar olmaz dedi
Birisinden duymuştum annesi benim ayrı yaşamak istedigimi bildiği için nişanlıma onunla barışma demiş ve annesi yüzünden barisamadik 1 buçuk ay oldu ayrılalı her defasında ona yazdım özür diledim ama eski nisanlim istemiyorum seni sevmiyorum dedi bana onu çok özledim aileside biliyor ama bana geri dönmuyor ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrılalı 1 buçuk ay olmasına rağmen dün başkasinin telefonundan gördüm , ona yılbaşında hediye aldığım gömleği giymiş Beni sevmiyorsa neden ona aldığım hediyeleri kullanıyor merak ediyorum 🤔
6 aylık ilişkim bitti, onu özledim ama o istemiyor, geri dönmüyor. Ne yapacağım?
Cevapla