4 yillik evliyiz 2 tane cocugum var biri 1 yasinda digeri 10 aylik. Kendisi haftanin 7 gunu calisiyor eve geliyor yemek yiyip yatiyor cocuklarla vakit gecirmiyor. Gece 12 de geliyor belcikada yasiyoruz ailem turkiyede sanki buraya ona cocuk yapip dogurmak ve dort duvar arasinda olmak icin gelmisim. Hastanelik durum olur kayinvalidem goturur gida alisverisini bile zor yapiyor. Evde tadilat isi olur babam yapiyor kendisi evi otel gibi kullaniyor defalarca konusmama fagmen anlamiyor ben cok sogudum evlilikten
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce bu durumda nasil yaklasmaliyim esime. Tavir aliyorum olmuyor konusuyorum olmuyor hicbir sekilde olmuyor
Esim haftanin 7 gunu calisiyor mesai yapiyor hic vakit gecirmiyor sizce nasıl derdimi anlatabilirim kendisine?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Al karşına konuş böyle devam edecekse hiç olmasın boşanalım de zaten öyle veya böyle bir bağınız kalmamış
Konustum. Hiçbir şeyden amlamıyor sorun çıkarıyorum anlamıyor gülüyorum anlamıyor düzgün konuluyorum anlamıyor bağırıyorum anlamıyor
Geçmiş olsun bu kadar çalışmasına gerek var mı ne iş yapiyor
Belediyede calisiyor
Sizce ne yapmaliyim bu durumda. Tavir aliyorum olmuyor konusuyorum olmuyor ne yapiyim
Bu kadar çalışması zorunlu olamaz başka durum sanki
Ancak insanlar geç anlıyor geçen zamanın bir daha geri gelmeyeceğini
Eğer para biriktirme ise sebep o da bir yere ladar
Al karşına konuş ben gitmek istiyorum
De bir yemek bir dışarı çıkma
Gidiyoruz onda da pesimizde atlilar kosturuyor gibi acele ediyor hicbir seyden zevk almiyorum
Cocuklariyla bile ilgilenmiyor
Valla hayat geçiyor ve tekrarı yok
Güzel anlarda ona arada şöyle
Cazibeni kullan
Çocuklara sana bırakmış oda sıkıyor seni
Yemin ederim bıktım hiçbir şeyden amlamıyor sorun çıkarıyorum anlamıyor gülüyorum anlamıyor düzgün konuluyorum anlamıyor bağırıyorum anlamıyor
Borcu filan mı var
Neden çok çalışıyor
Hiç işyerini kontrol ettin mi gerçekten çalışıyor mu
Avrupada 8 saat değil mi günlük çalışma
Oyle ama daha cok para kazanmak istiyor. Islerini buyuttu gayette kazaniyor ama yetmiyor daha cok istiyor
Borc felanda yok
Cok kiskanc beni kimseyle gorusturmuyor is yerine gitmemi birak
Bence sorumluluktan çocuklardan mi kaciyor
Neden haftanın 7 günü çalışıyor
Durumunuz mu kötü
Hem çocuklarla hem seninle ilgilenmezse bu evlilik çok sürmeyecek
telefondan ona güzel bir resmini videonu at anlar umarım
Tipik Avrupa Türk hayatı 11 ay gece gündüz calisilir ki bir aylık Türkiye tatilinde hava atmak ic8n
bu tempoda iki çocuğu nasıl yaptınız ama paraya önem veren bir i böyle evlilik olmaz
Sizce ne yapmaliyim bu durumda. Tavir aliyorum olmuyor konusuyorum olmuyor ne yapiyim
gercekten fikir istiyor musun
Evet
Nasıl 1 yşında ve 10 aylık çocuk olur aralarında 2 aymı var
Parayı senden daha çok seviyor
Sizce ne yapmaliyim bu durumda. Tavir aliyorum olmuyor konusuyorum olmuyor ne yapiyim
Soğuk yap. İlişkiye girmek isteyince yakınlık gösterme istersen
Yemin ederim bıktım hiçbir şeyden amlamıyor sorun çıkarıyorum anlamıyor gülüyorum anlamıyor düzgün konuluyorum anlamıyor bağırıyorum anlamıyor
Yazık olmuş hayatına
Neden mesaiye kalıyor bu kadar çok
Daha cok calisip para kazanmak icin
İyide size zaman ayırmıyor
Sizce ne yapmaliyim bu durumda. Tavir aliyorum olmuyor konusuyorum olmuyor ne yapiyim
Valla diyecek bişey yok buna iskolik olabilir ama bu kadarı fazla yani. Eşine çocuğuna zaman ayırmalı. Bence ciddi şekilde konusmalisin
Konusuyorum anlamiyor
O zaman boşanmakla tehdit edeceksin
Kavga cikiyor o zamanda
Anladım. Bu kadar olmaması lazım normal değil ilişkiniz nasıl peki zaman bulup sevisemezsiniz de bu durumda
açık açık konuşman lazım
O çocukları nasıl yaptınız kızım
Zor durum. İlgisiz kalmamalisin.
Seni ihmal ediyor ama bu hersey den önemli
Çocuklar nasıl oldu
Bu ilişki ya ayrılığa ya da aldatmaya gider
Biri 1 yasinda digeri 10 aylik nasil olabiliyor ya
Ona söyle
Sana ilgide gostermiyor mu yatakta?