Erkekler şimdiye kadar efendi iyi adam oldunuz da ne kazandınız?

Gerçekten aslında çoğunuz efendi iyi adam bence çünkü ben çok erkek tanıdım erkek çevrem geniş çok masum tatlı çocuklar var tipleri de kötü değil ama kızları çekemiyorsunuz çekici değilsiniz. Sizin ağzı açık bakıp iç geçirdiğiniz kızları başkaları çatır çutur becerdi sırf efendi iyi adam olcam diye eliniz boş kaldı sap kaldınız demek ki değişmekte fayda var değişim iyidir

Erkekler şimdiye kadar efendi iyi adam oldunuz da ne kazandınız?
Cevapla