Dış görünüşüm yüzünden konuştuğum kişiyle iletişimimi kesmek istiyorum haksız mıyım?

Ben aynaya bakınca kendimi sevemiyorum ilk kez olacakmış gibi denedim yine yetersiz hissediyorum aynaya her baktığımda karsimdakinin de zamanını boşa harcamak istemiyorum
Dış görünüşüm yüzünden konuştuğum kişiyle iletişimimi kesmek istiyorum haksız mıyım?
Cevapla