Yani ben pek bir anlam veremedim ama sizce bir nedeni var mıdır?

Merhaba arkadaşlar biriyle konuşuyorum ama çok ciddi bir şey değil öyle Telegramdan konuşuyoruz. Mesajlarima biraz geç cevap veriyor ben de geç cevap veriyorum gerçekte görmedik hiç birbirimizi fotoğraftan gördük dediğim gibi ciddi bir şey değil ama ben hoşlanıyorum. Asıl sorum şu ben biraz rahatsızım bu aralar hastaneye gidiyorum bana yazdığında ben hastanedeydim bir şey istemişti ben de tamam hastaneden gelince atarım dedim. Sonra bana ben de gittin sandım dedi yok gitmedim sadece biraz sağlık sorunlariyla uğraşıyorum dedim neyin var aşkım dedi o da ve bana bu mesajı sabah 5.30 gibi yazmış yani sahura kalkınca da yazmış olabilir tabii ama neden merak edip sordu ki başkası sadece geçmiş olsun da diyebilirdi. Kendi kendime gelin güvey olmuyorum tabii ama sizce az da olsa bana ilgisi var mıdır yeni konuşmaya başladık bu arada 3 saatlik mesafe var aramızda. Bir de ben çok fazla konuştuğu kız olduğunu düşünüyorum ama yanılıyor da olabilirim tabii. Biraz uzun oldu ama durum böyle. Özellikle erkekler cevaplarsa sevinirim.

Yani ben pek bir anlam veremedim ama sizce bir nedeni var mıdır?
Cevapla