Bazen bırakmak sıkıca tutmaktan daha kolay ve sanıldığının aksine daha az acı vericidir. Haksız mıyım?

Olmayacağını bile bile bir ihtimalin peşinden gidip tüm gayreti bitmesin diye verirken ne çok yıpratıyoruz kendimizi

Bazen bırakmak sıkıca tutmaktan daha kolay ve sanıldığının aksine daha az acı vericidir. Haksız mıyım?
Cevapla