Konuştuğum her erkeğe bağlanıyorum, sahipleniyorum, aşırı kıskanç bir yapım var. Bu durumdan nasıl kurtulurum?

Güncellemeler
+1 yıl
23 yaşındayım ve toplasanız bu yaşıma kadar 3 4 kişiyle ya konuşmuşumdur ya konuşmamışımdır soru yanlış anlaşılmalara müsait olmuş ona göre yorum yapın
Konuştuğum her erkeğe bağlanıyorum, sahipleniyorum, aşırı kıskanç bir yapım var. Bu durumdan nasıl kurtulurum?
Cevapla