+1 yılBu durum, ilişkilerdeki bağlılık ve kıskançlık gibi hislerin kişisel sınırları nasıl etkileyebileceğinin çetrefilli bir örneğini gösteriyor.
23 yaşında olduğunuzu düşünürsek, hayatınız boyunca sadece birkaç insana yakın hissetmiş olabilirsiniz, bu da aşırı bağlanma eğilimlerinizin daha dikkat çekici olmasına neden oluyor. Kendi üzerinizde çalışarak ve içsel farkındalığınızı artırarak bu durumdan çıkabilirsiniz.
Kişisel güvenliğinizi güçlendirmeniz önemli, ve duygularınızın nereden geldiğini anlamak için profesyonel bir yardım almak da oldukça işe yarayabilir. İlişkilerdeki sınırlarınızı yeniden şekillendirmek, yeni güven ilişkileri kurmak ve sağlıklı bir bağımsızlık algısı geliştirmek bu değişim yolundaki temel adımlardır. Ayrıca kıskançlık hissettiğiniz zamanlar için kendinize hatırlatıcı stratejiler ve rahatlatıcı teknikler geliştirebilirsiniz ki bu da duygusal tepkilerinizi kontrol altında tutmanızı sağlayacaktır. Bu tür desteği almak, ilişkilerinizde daha dengeli ve sağlıklı bir denge kurmanıza yardımcı olur.
Selam ve sevgi ile
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 469 cevap paylaştı.
+1 yılAyni bende senin gibiyim. Bu durum beni nekadar üzse de her seferinde de olsa yapmaya devam ediyorum. boyle olmak istemiyorum ama birakamiyorum da böyle mi devam edecek ergenken falan tamamdi 20 yaslar falan simdi Yaş 27 oldu bu his artık yavaş yavaş gidiyor gittiğini hissediyorum.
YANİ Bi tavsiye benim gibi olduğun için bu duyguyu bizi üzecek buda seni olgunlastiracak bırak zamanla kayboluyor01 Yorumla- +1 yıl
EİC için teşekkürler😎
+1 yılBağlanma ve sahiplenme duyguları doğal olabilir, ancak aşırı kıskançlık ilişkilerinizi zorlayabilir. Öncelikle, bu duyguların kökenini anlamak önemlidir. Kendinize güvenmeyi ve bağımsızlığınızı geliştirmek için kişisel gelişim çalışmaları yapabilirsiniz. Ayrıca, sağlıklı iletişim ve sınırlar belirleme becerilerini öğrenmek de yardımcı olabilir.
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılBu durum iki türlü yöne yorulur, birincisi ya çok duygusal bir yapın var ve duygusal anlamda bağlanıyorsun ya da yanlış anlama fuhuşe ruhlu olmak gerekir her erkeğe bağlanmak için, ikiside kurtulması zor bir durum, sen hangi anlamda değerlendiriyorsun kendini?
02 Yorumla
Soran+1 yılDuygusalım aşırı derecede
- +1 yıl
Aileden ilgi eksikliği yaşıyor musun özellikle baban dan?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşko, özgüvenini geliştirmek, kişisel sınırlarını belirlemek ve duygularını kontrol etmeyi öğrenmek senin için faydalı olabilir. Kendini sevmeyi, bağımsızlığını korumayı ve ilişkilerde esnek olmayı deneyebilirsin. Ayrıca, bu duyguların altında yatan nedenleri keşfetmek ve belki de bir terapiste danışmak da faydalı olabilir. İlişkilerinde kendine güvenmeye odaklan, kıskançlık duygularını ifade etmek için sağlıklı ve olgun yollar bulmaya çalış. Unutma, her ilişki iki kişilik bir ekiptir ve karşılıklı güven, özveri ve iletişim gerektirir. Kendini tanımak ve geliştirmek için bu süreci fırsata çevirerek kendini keşfetmeye yönelebilirsin. Bu süreçte sabırlı ol ve kendine zaman tanı! 🌟🌺🌈
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
73Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılAşırı bağlanan biriysen ilk etapta mümkün olduğunda iletişim süreni kısa tutacaksın. Sabahlara kadar oturur mesajlaşır, saatlerce telefonda görüşür veya ortada hiçbir şey yokken henüz adı konmuş gidip de sürekli arkadaşlarına bahsedersen daha çok bağlanır ve takıntı geliştirirsin.
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılbüyüyerek kurtulursun
01 Yorumla
Soran+1 yılKüçük değilim ki
+1 yılŞekerlik senin o huyun hayatına giren erkekler gitmezmiş gibi geliyor bilinçaltında ondan böylesin ve hayal kırıklığı yaşıyorsun. Bir erkek varlığı ilgisi seni mutlu ediyor ve tamamlıyor hislerin ondan ve normalde aslında. Ama sana önerim kimseyi hayatının merkezi yapma ve tanıştığın her kimse bu insanda bir gün hayatımdan çıkabilir gözüyle bak ama kesin çıkar hayatımdan da deme tabi😅gitmeyecek adamda gider bu sefer. İlişkilerde olayları akışına bırak ve kaptırma kendini. Kim olursa olsun en değerli daima sensin. Senden bir tane daha yok🤍🌸
22 Yorumla
Soran+1 yılGüzel sözlerin için teşekkür ederim 🌼❤️
- +1 yıl
Rica ederimm🌸🤍
+1 yılAynı ben :-D dermişim. Bende kıskancımdır. Ama aşırı kıskanç değil, aşırı kıskançlık ilişkiye illaki zarar verir ve karşı tarafı çok fazla rahatsız eder. Bir insan aşırı kıskanç ise bu ilerleyen zamanlarda çözümlenemezse ve aksi yönde devam ederse psikopat bir yapıya sahip olabilir ve karakterini bu ölçüde agresif yapıya itebilir.
00 YorumlaKendinin farkında değilsin, özgüvenin yok. Aslında biz kızlar bakım yaptığımızda güzel giyindiğimizde hep güzeliz sende bu dişil enerjini kullanicaksın Ve kendine bir etkinlik bul spor olabilir resim, müzik, dikiş nakış vb. Kendini sürekli geliştirmeye çalış ve bu süreçte de arkadaşlıklar edin Ya da sosyal medyadan bir sürü arkadaş edinebilirsin Yeni yerler keşfet ve bunları paylaş Paylaş ki herkesin ilgisini çeksin odaklar senin olsun Sen bunlari yapıp hayatını bir düzene oturtduğunda fark ediceksin ki Hayatına yeni insanlar girmiş Ve bu seferde onlar seni değil sen onları seçmeye başlicaksın Tabiki artık özgüveni yüksek bir kız olduğun için hemen inanıp, sevip, güvenmek yoook Umarım istediğin gibi birini bulursuuun🩵
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHiç ilişki yaşamadıysan sadece sohbet aracılığıyla bu hislere kapılıyosan yalnız değilsin demek isterim bikaç gün önce ben de sırf sohbetine bağlandığım bi adamdan ayrı düştüm. Acaba şu an kimle sohbet ediyodur kimle tanışmaya çalışıyodur acayip kıskanıyorum. Bi de o kadar tatlıydı ki sorma gitsin ama bitti be.
011 Yorumla
Soran+1 yılBirebir aynı anlattığın gibiyim :(
Cevap sahibi+1 yılŞans yok bizde, bulduğumuz düzgün adamları da elde edemiyoruz büyü mü yapmışlar napmışlarsa
Soran+1 yılDüzgün erkek olabileceğini düşünmüyorum ben, siz neden bitirdiniz
Cevap sahibi+1 yılYok ya gayet düzgündü, tam hayalimdeki gibi bi adamdı, ama ciddi düşünüyodu ben de ben henüz hazır değilim dedim peki dedi daha yazmadı, öyle bi koydu ki insan bi ısrar ederdi demi ya, hiç öylece bırakıp sohbeti kesceni düşünmüyodum açıkçası
Soran+1 yılAnladım, öyle olması daha iyi aslında ciddi düşünüyormuş ne güzel. Israr etmesi de hoş olmazdı bence ya sen niye hazır değilsin peki yaş olarak mı sonuçta adam hemen evlenelim demiyor ciddiye bindirmek istiyor sadece
Cevap sahibi+1 yılSorma ya bi hata ettim. Hayır baya baya evlilik istiyordu, yok düşünceni beğendim, yok kalbini beğendim, yok aynı düşünüyoruz, yok akıllı bi kızsın, yok senin için herşeyi yapmak istiyorum falan filan deyip durdu. Bense evlilik için hazır olmadığımı (evlilik büyük bi sorumluluk) üsteleyip onun sandığı kadar mükemmel olmadığımı ve böyle bi adamı hak etmediğimi düşündüm o benim üstüme düştükçe ben kendimi kötüleyip durdum, sürekli negatif özeleştiri yaptım, kendimden soğutmaya çalıştım ve en sonunda soğudu maalesef. Tam bi aptalım, hatta belki sen de enayi, gri zkalı bu kız diyorsundur. Ama hala daha öyle mükemmel bi adamı hak etmediğimi düşünüyorum. Çok hoş bi adamdı cidden ya, ama kaçırdık işte.
Soran+1 yılTekrar yazmayı düşünmüyor musun peki
Cevap sahibi+1 yılSoğudu bi kere yazsa bile önceki coşkusu ve isteği yok, hatta belki daha bana yazmanı istemiyorum diyebilir
Soran+1 yılAma haklı da sonuçta teklifini kabul etmedin ama onun düzgün biri olduğunu düşünüyorsan onunla konuşup kabul ettiğini söylesen
Cevap sahibi+1 yılElbette haklı, zaten sorun onluk değil benlik, hazır değilim evliliğe, üstelik çok fazla iltifat güzel söz sarf ediyordu ve ben buna değecek bi insan olmadığımı düşündüm. Ayrıca çok yakışıklıydı, harika bi yüzü vardı tam istediğim gibi bi adamdı ama onun yanına yakışacak kadar güzel değilim işte. 🙄 O adam daha daha iyilerine, güzellerine layık bence. Umarım gönlüne göre gerçekten hak eden birini bulur. Hala daha özlüyorum onu. Umarım en kısa sürede unuturum.
Soran+1 yılUmarım en kısa zamanda unutursun 🌸
Kendi degerinin farkinda ol birak onlar seni sahiplensin kiskansin kendin icin biseyler yap kuafore git gez toz eglen ama bunu soyle ona kendine deger verdigini goster kiskanmak mi sanki o hicbiseymiste sen onun huyunu seviyormuşşun gibi davran rahat ol sen kastıkca kasildikca onu kendinden uzaklaştirirsin birak yaninda olmak icin o cabalasin a suraya gitmisti acaba ne yapti kimle gitti vs dusunmesini safla bide arama birak onlar arasin unutma kacan kovalanir😉
10 Yorumla
+1 yılKurtulamazsın. Yapın bu bence. Sevince sahipleniyorsun karşındaki insanı. Aslında böyle düşünmen hem güzel hem de kötü. Çünkü erkekler sahiplenildiklerimi farkedince uzaklaşıyorlar bence karşılarındaki insandan 😶 ya da çok sevildiklerini farkedince diyeyim. Birini çok değil de dengeli sevmek gerekiyor. Zaten bu dengeyi kurunca ilişki güzel devam ediyor.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılHer konuştuğuna bağlanıyorsan psikolojik olarak çok sağlıklı olmadığın kesin. Bu konuda psikologa gitmen en çok senin yararına olacaktır.
211 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
Gizli Üye(18-24)+1 yılmaalesef öyle oluyor bende de vardı o ama artık erkeklerin bizim kadar kafa takmadıklarını (hepsinin değil ama çoğunun) bende takmamaya çalıştım bağlansam bile belli etmedim ilgimi istesem de aşırıya kaçmadan gösterdim çünkü ilşkide bence erkeğin daha çok sevmesi lazım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYanlız değilsin bende böyleyim 🤣 çok aşırı kıskançlığım yüzünden hep terk ediliyorum sonra bana yazan biri olunca ayrıldığım kişiyi unutuyorum onunla da kavga edince eski sevgilim aklıma geliyor böyle tuhaf bir döngü işte..
21 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılÇabuk sahipleniyoruz çünkü kaybetme korkusu oluyor
+1 yılArada duygusal bağ kurmamayı deneyerek başlayabilirsin. Konuştuğun her erkeğe bağlanırsan, sahiplenirsin de.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 736 cevap paylaştı.
+1 yılEskiden bende böyleydim ama artık değilim 😄😄 duygusal boşluk ondan dolayıydı bende ki
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılburada birinin profilinde şu sözü gördüm o kadar hoşuma gitti ki. "Ruhsal sıkıntıların kaynağında anlamsız insanlarla anlamlı ilişkiler yaşama isteği ve çabası yatar" bu belki tokat olur sana. Bana tokat oldu çünkü.
13 Yorumla
Soran+1 yılTokat olsa ne olur ki ben böyleyim ve pek değişeceğimi sanmıyorum
Zamanla değişirsin sana yamuk yapıla yapıla insanlar değer bilmiyor suistimal ederler
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 13,1b cevap paylaştı. Devir nasıl bir devir biliyorsundur, kendinden başka kimseye kolay kolay güvenme derim.
10 YorumlaGeçmişte çocukluğunda yaşadığın birtakım travma veya duygusal yönden eksiklikler yaşadığın için olabilir. Bunun için bir terapistle konuşman daha doğru olacaktır.
00 YorumlaEn kısa zamanda bir erkek ile ilişkiye gir evlenip o zaman bu sorun gider çünkü evlenen ve kendini evlendiği erkeğe veren kadınlar kıskanmayi bırakıyor zamanla
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle kendine odaklanman gerek mutlaka bir hobin olsun ve canla başla odaklan boşluk oldu mu hayatta böyle abuk sabuk insanlarla hiç olmayacak insanlarla ilişkin olur üzerine bir de onlar seni beğenmez kendini bir şey sanarlar nerden bildiğimi sorma :) cilt bakımına önem ver spor yap kitap oku sevdiğin dizi filmleri izle hayata odaklan hayallere odaklan zaten onlar duraklarda gelip seni bulurlar merak etme ne kadar bağlanma enerjisinde olursan o kadar yanlış insanlar hayatına girer
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 383 cevap paylaştı. İlgisiz sevgisiz kalmış olabilirsin o yüzden hemen bağlanıyor olabilirsin
21 Yorumla
+1 yılHoduna gidiyor demekki bu duyguya aç sin sevgiye ihtiyacın var, ailesinden sevgi gormeyen kız o sevgiyi başka erkekte arar.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 764 cevap paylaştı.
+1 yılKendini birisine sevdiğine ayit hissetmen istemen güzel bir şey bence ama bu saplantı boyuta geliyorsa iyi değil o ayrı konu ozaman sıkıcı olabilir.
00 Yorumla
+1 yılKeşke bana da tanışma imkanı ve fırsatı verip beni de sevip kıskansan ne güzel olur buna şu an çok ihtiyacım var be kral 😌
00 Yorumla
+1 yılAynı sorun bende de var sevgi eksikliğinden kaynaklı bu durum..
10 YorumlaSen ne istediğini bilmediğin sürece konuşamadığın erkeğe de bağlanacaksın.
10 Yorumla
+1 yılAhaha aklıma bir kadının sx günlüğü adli filmi geldi izlemeni tavsiye ederim😏
00 Yorumla
+1 yılBunun nedeni hiç cinsel ilişki yaşamamış olman ve feminist (erkek düşmanı) olman muhtemelen
00 Yorumla
+1 yılGüncellemeye göre gayet normal aslında. Güvensizlik ise zamanın hastalığı.
00 Yorumlaasla, buna tövbe etmelisin çünkü her iki tarafın çok sevmesi de yanlış
01 Yorumla- +1 yıl
Babababababa bak hele bak bak 🙄😠
Sadece 1 kişiye bağlandım. Bağlanacağın kişileri doğru seçmen gerekiyor.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılSahiplenme hemen. Herkesi merkezine koyarsan hayal kırıklığına uğrarsın
00 Yorumla Benim de konuştuğum hiçbir kadın bana bağlanmaz🤦🏻♂️sjsjsj
00 Yorumla
+1 yılKendine kriterler koy kuralların olsun seçici olursan her erkeğe bağlanmazsın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGüven oluşturun aranızda ve bu kıskançlık durumlarını konuşun zira herkes sevdiğini kıskanır normaldir
010 Yorumla
Soran+1 yılBenimki aşırı derecede
Cevap sahibi+1 yılÖrnek ver mesela
Soran+1 yılYa mesela çok güvenilir biri olsa dahi hep sanki arkamdan bi işler çeviriyor gibi hissediyorum telefon kullanmasın dışarı çıkmasın istiyorum
Cevap sahibi+1 yılO da fazlaymış geçmişten bir travma mı var?
Soran+1 yılHayır öyle bi travma yaşamadım :(
Cevap sahibi+1 yılAranızda konuşup halledin aşama aşama en kötü ilişki terapistine gidersiniz
Soran+1 yılHayır bu özellik bana yapıştı artık hemen sevip sahiplenmek istemiyorum kimseyi ama bağlanıyorum sonra üzülen de ben oluyorum
Cevap sahibi+1 yılSevmek güzel ama guvenle birleşirse daha da iyi hissettirir
Soran+1 yılO karşı taraf güveniyor ama ben güvenmiyorum
Cevap sahibi+1 yılAdım adım aşarsınız o durumları merak etme
+1 yılsevgi ve ilgi eksikliğin var geçmişe dayalı. I eksikliği bir an önce tamamlamak istiyorsun. İşe kendini sevip, kimsenin sevgisine ihtiyacın olmadan yaşamakla başla biraz kendini dinle ve sevdiğin şeyleri yap kendini özgürleştir (ruhunu) .
10 Yorumla
+1 yılBüyük ihtimalle baban yok, genellikle babası olmayanlarda bu durum ortaya çıkıyor. Doğru tahminde bulunduysam devamı için yardımcı olurum. Ama annen babanla birlikteysen yanlış teşhis koymuşumdur faydam da dokunmaz
10 YorumlaBüyük ihtimal sevgiye değer görmeye ihtiyacın var o yüzden alisiyorsundur cumlemde cevabında var👍
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu cok normal hatta ben boyle birini isterdim bana cok baglansin isterdim. Ama ne yazikki bana baglanan biri olmadi henuz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBirisi için bağlanmaya değmez bizim yastakiler kac kişiyle konuşuyor en iyisini buluyor duygusallık kotu bir şey
00 Yorumla
+1 yılEgo 0 sende evet egolu olmak kötüdür bana göre ama 0 ego daha kötüdür dengede tutman biraz kendini begenmiş olman lazım dahada iyisi kendinin farkındasın buna göre hareket et kendini tutamamak gibi bişey yok.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAblaları gibi hissediyosan olabilir küçük geliyosalar hah.
06 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka benden büyükler
Cevap sahibi+1 yılKıskanmamayı dene hiç bir sebep yokken kıskançlık ta ne bilim
Soran+1 yılYapamıyorum işte telefon kullanmasın dışarı çıkmasın istiyorum her şey için benden izin istesin
Cevap sahibi+1 yılHastasın kızım sen özgüvenini topla ne bilim git psikoloğa biyere
Soran+1 yılHayır değilim yapım böyle
Cevap sahibi+1 yıl👋🏽
+1 yılBu kalbinin temiz olduğundan kaynaklı durum onun için yapacak bir şey yok
10 YorumlaHer erkege neden baglaniyosun sende sevgi eksikligimi var.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenle konuş. Çok yalnızım. Art niyetli biri. de değilim istersen evlenirim de senle.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 341 cevap paylaştı.
+1 yılAslinda güzel huy bana göre tam arayip bulunmayacak birisin neden karşimiza cikmiyor boyle senin gibi bir aşk
00 Yorumla gönül fermen dinlemez zincire esarete gelmez 1 erkekle yakinlasp baglanmaman anormal olurdu ztn ama dogru kisiyi bul zindan olmasin hayatin
00 Yorumla
+1 yılKendine odaklan biraz karışdaki senim malın değil rahat ol ve kimseyi ciddi bir şekilde hayatına alma kurtulursun
00 YorumlaValla bende bağlanıyorum ama olan kadın olmuyor yanlış insanları biliyoruz bence ikimizde biz deniyebiliriz
00 Yorumla
+1 yılBenim kız versiyonumsun kusura bakma ama, sırf o yüzden ilaç kullanıyorum. yıprandım aldatılmaktan.
015 Yorumla
Soran+1 yılKorkutma beni
Soran+1 yıl@Mira_o7 takıntı yaptıysan sevgili yapma
- +1 yıl
koç burcuyum
- +1 yıl
ama gerçek olmayan herşeyden nefret etmeye başladım, dürüst olmayan her davranıştan,
- +1 yıl
ben de 26sı itibariyle 30 oluyorum, gerçekten kimi sevdiğim değer verdiysem gitti. sanırım değer görmek insanları mutlu etmiyor. 😢
Soran+1 yılBende koç burcuyum knk
- +1 yıl
hadi ya 🙈 26sı doğum günüm benim. senin ne zaman?
- +1 yıl
Değer verene değer veririm, ve en sevmediğim her yüzüme gülene değer veriyor sanmam yok mu :(
Soran+1 yılOha 28 benim de
Soran+1 yıl@Mira_o7 maalesef evet
- +1 yıl
hadi ya? adın ne?
Güvensiz bağlanma sitili e sahip olabilirsin bunun için psikolojik danışmanlık alman yararına olacaktır
00 YorumlaBul beni seninle evleneyim çok benziyoruz bende 3-4 kızla konusmusturum
00 YorumlaÜzülme bu iyi niyetinden sadece düşün ve bu huyundan vaz ge. ç
00 YorumlaÜzülme. Sen yalnız değilsin. Ben de senin durumundayım. Bir psikologa danışman doğru olacak.
00 Yorumla
+1 yılAllah Allah noramalde o yetenek bulunmamıştı ilk herhalde sen buldun 😂😂🤣
00 YorumlaBende senin hafifletilmiş erkek versiyonunum benim yaptığım taktik ayrılığı kabullenmek
00 YorumlaNe guzel iste gel konusalim belki banada bağlanırsın
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılakrep misin balık mı
06 Yorumla
Soran+1 yılKoç
- +1 yıl
koçtan beklenmeyecek hareket. bencil olurlar normalde.
- +1 yıl
yükselen burcun belli mi? ya da ay burcun? orada var mı bi su elementi acaba merak ettim.
Soran+1 yılBencilim evett ama bağlandığım kişilere canımı bile feda edesim oluyor
Soran+1 yılYükselenim balık evet
- +1 yıl
yani bana zaten saçma gelmişti koç burcu olup da bağlanmak/sahiplenmek. bak yükselenin balık çıktı. sen şu an yarı balık yarı koç gibisin. bu sebeple şaşırmadım çabuk bağlanmana. Benim esas burcum da balık ve bende de var bu sıkıntı. çabuk sahipleniyorum bağlandıgım kişiyi.
bir de bazı sığ kafalılar burçlar ve astrolojinin yalan oldugunu söyler. : )
Biz buna halk arasında saf diyoruz
01 Yorumla
Soran+1 yıl:((
Aşk İlişkileri konusunda 446 cevap paylaştı. Bende öyleyim sonu kötü bitiyor ya
10 YorumlaHepsine verdiyse sorun yok
00 Yorumla- Devamını Gör (53)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer