Uzaktan flört ettiğiniz kişiden bu mesaji alsanız ne yaparsınız?

Son zamanda görmezden geldin haklıydın. Seni bir daha göremiyceğim için bunu yazabiliryorum sana ilgim vardı ama bir şey olmuycanı bildiğim için uzak durdum. Amacım rahatsız etmek değil ilk ve son mesajım eyer rahatsız olduysan özür dilerim.

Uzaktan flört ettiğiniz kişiden bu mesaji alsanız ne yaparsınız?
Cevapla