Çok kötüyüm gençtim sevdim birini ama hayatımı mahvetti her şey çok kötü gidiyor?

3 sene sonunda bişi hissetmiyorum dedi ve Sevmediği halde hep peşinden koştum resmen hayatımı ona adadım ailem istemedi herkesin gözünden düştüm mutsuzum kırgınım geçmiyor yoruldum ve npcm bişmiyorum
Çok kötüyüm gençtim sevdim birini ama hayatımı mahvetti her şey çok kötü gidiyor?
Cevapla