Artık erkekleri anlayamıyorum ya da bana bunlar denk geliyor bu durumu takıp soğumam normal mi?

Arkadaşlar kiminle tanışsam aynı şeyleri söylüyor ben mi çekiyorum bunları anlamadım. Bir çocukla konuşuyorum Dan bilzerian adında bir ünlüyü takip ediyordu. Adam böyle yatında 150 kadınla takılıyor falan zengin işte. Bende güldüm dedim mi onu takip ediyorsun falan o da idolüm dedi. Bende onun givi mi olmak istiyorsun dedim istesem de olamam adam milyoner dedi. Bende daha sonra zengin olsan öyle davranırsın yani dedim. Bana şunu sordu, baban anneni aldatmıyor mu sanıyorsun? Bende aldatmıyor dedim. Benim babamda eskiden böyle sanardım emin olma falan dedi bende herkes mi öyle yani dedim bana gelip evet yani evlenince aldatıyorlar bazen görmezden gelmek gerek ayrı bi konu bu falan dedi ve direkt soğudum o da anladı trip yaptığımı boşuna yapıyorsun kendimden mi örnek verdim falan dedi ama sonuçta düşüncelerini dile getirdi. Ofladı pofladı ben üzerine gelmişim givi sıkmışım gibi davrandı hata bende mi? gerçekten artık şaşırıyorum herkese ve her şeye. Evet yeni tanıştık sonuç olarak evleneceğiz demiyorum ama zaman geçirdiğim insanın bile böyle düşünmesi beni soğutur

Artık erkekleri anlayamıyorum ya da bana bunlar denk geliyor bu durumu takıp soğumam normal mi?
Cevapla