Neden önceden sevgili olduğu bi kıza sadık olmayıp ondan sonrakilere oluyolar?

Erkekler neden önceden sevgili olup konuştugu bi kıza sadık olmazlarda sonrakine olurlar neden böyle bizim sadık olunmayacak neyimiz vardı iyi kalpliyim sadığım ama bi yere kadar aldattiktan sonra barışmak istedi yazdı etti ağzına ettim söylemediğim hakaret kalmadı burnundan getirdim hatta geçen yaz bi kızla sevgili olmuş o kızla profil fotosu yapmış tamam kimsenin mutluluğunda gözüm yok beni ilgilendirmez ama yani benim bi suçum yoktu gerçi biz hiç bulusmamistik bana yaparmıydı aynı şekilde bilmiyorum zaten aldattığı patlak verdi buluşamadan
Neden önceden sevgili olduğu bi kıza sadık olmayıp ondan sonrakilere oluyolar?
Cevapla