Sizce sitem mi etmeliydim yoksa normal cevap vermek en dogrusu mu?

Eski konustugum bana nasilsin diye mesaj atti , iyi sen dedim , yani ne soylerse nornal cevap verdim , fakat bizim normal bir sekilde bitmemisti , sizce ona , sence bizim durumumuz sadece nasilsinla baslayan gayet normal seyleri konusacak kadar nornal miydi , yani bi sey olmamis gibi konusmak sence sacma degil mi demeli miydim

Sizce sitem mi etmeliydim yoksa normal cevap vermek en dogrusu mu?
Cevapla