Gözlük yansımasından gördükleriyle birine mesaj attın diyip ayrıldı?

Merhaba herkese biraz saçma gelebilir size ama,

Sevgilimle bilgisayarda görüntülü konuşuyorduk. Olay 2-3 saat önce gerçekleşti, elim ayağım titriyor değişik duygular yaşıyorum. Bir sınava girecekti ve kopya çekecektik, ev tutmuştuk. Daha önce de ev tuttuğumuz olmuştu. Ben pre*ervatif sipariş etmiştim internetten, marketten aldıklarımız uygun olmuyordu. Kargo gelmeyince telefonu açtım bakayım dedim nerde kaldı diye. Görüntülü olarak birbirimizi görüyorduk ama sessizdeydik ve bilgisayardan bir şeylerle ilgileniyorduk bir yandan da. Ben telefonda kontrol ediyordum kargoyu, detaylara bakıyordum, kargo hareketlerine bakıyordum. Bir anda ne yapıyorsun dedi. Ben de pre*ervatif sipariş ettiğimi söyleyemedim o an utandım biraz (birlikteliğimiz olmuştu daha önce de), video bakıyorum dedim amazon uygulamasını değiştirdim o an twittera geçtim videoya. Sonra birine mesaj attın göndere bastın dedi. Göstereyim dedim ama der demez çıktı görüntülü konuşmadan. Benim birine mesaj atmam söz konusu değil. Görüntülü konuşmada gözlüğümden yansıyan ekranda birine mesaj yazdığımı görmüş ve engelledi beni wp'den. Telefona da çıkmıyor. Mesaj attım hala mesaj yazdığımı ve gönderdiğimi söylüyor. Bana seni sevdiğimi karşılık verdiğimi anladın böyle yaptın amsalaksın diğer erkekler gibi, mesajlaştığına koş dedi. Bu sözlere inanılmaz üzüldüm ve sinirlerim boşaldı titreme geldi.
Telefonum android. Benim ne yaptığım ne ettiğimi gösterecek bir kayıt var mıdır? Nasıl gösterebilirim birisiyle mesajlaşmadığımı? Yok mudur bir çaresi? Bir şeyi bahane etmiyor bu arada. Kendisi gerçekten böyle biri. Ben nasıl doğruyu göstereyeceğim bilmiyorum..

Gözlük yansımasından gördükleriyle birine mesaj attın diyip ayrıldı?
Cevapla