Karşı cinsten bir sürü arkadaşım var ama sadece 1 tanesine karşı olduğum gibiyim acaba aşık olmuş olabilir miyim?

Mesela diğerleriyle sesli konuşmam, foto atmam ve kendimle ilgili birşeyi anlatmam ses kaydı falan atınca da dikayonuma aşırı dikkat ederim.

Ama diğerine karşı öyle değilim sürekli sesli konuşuruz diksiyonuma dikkat etmem içimden geldiği gibi konuşurum foto falan atarım hep birşeyler anlatırım hiç çekinmiyorum o kadar rahatım ki hoşlanıyor olma ihtimalim var mı?

Karşı cinsten bir sürü arkadaşım var ama sadece 1 tanesine karşı olduğum gibiyim acaba aşık olmuş olabilir miyim?
Cevapla