Sweat ve kargo pantolon giydiğim için kız beni küçümsedi. Ne yapmalıyım?

Çok yakışıklı bir çocuk vardı çıkmaya başladık crop ve tayt giyen bir kız vardı bizimle aynı kursa gidiyor. Çıktığımıza şaşırdı. Üstümü işaret ederek senin neyinden etkilendi ki diye aklınca küçümsemeye çalıştı, yanındaki iki kız da güldü. Sweat ve kargo pantolon giymek ayıp mı? Anlamıyorum ama o an çok sinirlendim. Hayır bakımlı da bir kızım.

Sweat ve kargo pantolon giydiğim için kız beni küçümsedi. Ne yapmalıyım?
Cevapla