Selam kızlar…
2,5 yıllık bir ilişkim yeni bitti ve toxic bir ilişkiydi onunla sevgili olmadan önceki ben ve şimdiki ben arasında çok fark var. Süslü bakımlı rujunu., makyajını, kendini geliştirmeyi, gezmeyi Alışveriş yapmayı sosyalleşmeyi asla ihmal etmeyen yani kendime özen gösteren biriyle şimdi etrafımda kimse kalmadı aynaya bakacak bişe gücüm yok sanki hiçbir şeyi kafam almıyor ve hiçbir şeyi yapamayacak kadar beceriksiz hissediyorum tabiri caizse gözlerimin bile ışıltısını kaybettiğimi hissediyorum. En çabuk nasıl toparlanırım beni motive edecek bir şey bulamıyorum kendimi beğenmiyorum beceriksiz yetersiz buluyorum bunu nasıl aşabilirim :(
2,5 yıllık bir ilişkim yeni bitti ve toxic bir ilişkiydi onunla sevgili olmadan önceki ben ve şimdiki ben arasında çok fark var. Süslü bakımlı rujunu., makyajını, kendini geliştirmeyi, gezmeyi Alışveriş yapmayı sosyalleşmeyi asla ihmal etmeyen yani kendime özen gösteren biriyle şimdi etrafımda kimse kalmadı aynaya bakacak bişe gücüm yok sanki hiçbir şeyi kafam almıyor ve hiçbir şeyi yapamayacak kadar beceriksiz hissediyorum tabiri caizse gözlerimin bile ışıltısını kaybettiğimi hissediyorum. En çabuk nasıl toparlanırım beni motive edecek bir şey bulamıyorum kendimi beğenmiyorum beceriksiz yetersiz buluyorum bunu nasıl aşabilirim :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer