Kaybettiğim ışıltımı nasıl tekrar kazanacağım kızlar?

Selam kızlar…
2,5 yıllık bir ilişkim yeni bitti ve toxic bir ilişkiydi onunla sevgili olmadan önceki ben ve şimdiki ben arasında çok fark var. Süslü bakımlı rujunu., makyajını, kendini geliştirmeyi, gezmeyi Alışveriş yapmayı sosyalleşmeyi asla ihmal etmeyen yani kendime özen gösteren biriyle şimdi etrafımda kimse kalmadı aynaya bakacak bişe gücüm yok sanki hiçbir şeyi kafam almıyor ve hiçbir şeyi yapamayacak kadar beceriksiz hissediyorum tabiri caizse gözlerimin bile ışıltısını kaybettiğimi hissediyorum. En çabuk nasıl toparlanırım beni motive edecek bir şey bulamıyorum kendimi beğenmiyorum beceriksiz yetersiz buluyorum bunu nasıl aşabilirim :(
Kaybettiğim ışıltımı nasıl tekrar kazanacağım kızlar?
Cevapla