Kizlar mi erkeklerin peşinden kosar yoksa erkekler mi?

Bir erkek 2 aydır flört ettiği kıza görüntülü konuşurken bir garson kiz bana laf attı, yuzun çok asık sinirli misin diye sordu dedi. Biraz lafladik dedi sonra bana böyle anlattı. Eee hiç kiskanmadin hiç bana değer vermedin gözlerinden belli dedi. Sizce kıskandırmak için numara mı yapıyor yoksa ciddi mi? Sinirden de instagramdan engellemişti dün kaldırdım zaten dedi. Bugün de her şeyden vaz mi geçtin dedim. Bana karşı ne yaptın da vazgecmeyeyjm senden dedi. Utanmıyor musun dedi birkaç bir şey yazdım bende sessize aldım. Sanki her şeyi planlı yapıyor gibi

Kizlar mi erkeklerin peşinden kosar yoksa erkekler mi?
Cevapla