Hayatımdaki hiçbir erkek bana değer vermedi neden olabilir?

24 yaşındayım kendi yaşıtım olsun 10-15 yaş büyük erkekler olsun hayatımda birileri hep oldu. Ama değer görmedim hiç hissetmedim beni bir yemeğe bile çıkarmadılar bir hediye bile almadılar oturup kimse beni dinlemedi göğsüne başımı koyup uyutmadı uzatıp bir masaj bile yapmadı hiç diğer kızlar gibi hissedemedim. Kıskanç kan emici biri değilim anlayışlı kibar bir kızım sorun güzel olmamak mı acaba ya da illa süründürmek mi lazım

Güncellemeler
+1 yıl
Bazı aptallar buraya kinini kusmaya geliyor ne iğrenç insan dolu bu memleket
Hayatımdaki hiçbir erkek bana değer vermedi neden olabilir?
Cevapla