AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Nasip dersen sallamak olur bu ve bana dense ben bu reddetmek olarak algılarım ve bir daha asla böyle bir cümle kurmam.
2 hafta oldu o günden sonra ne mesaj attı selam falan diye ne de attığım hikayeleri beğeniyor. bu yüzden mi ki ya
Evet tabiki bu yüzden.
benim ne yapmam gerekiyor peki? o benim hikayelerimi beğenmiyor diye bende onunkileri beğenmemeye başlamıştım artık
Sen direk yaz bir sorun mu var diye
üzerine düşmek de istemiyorum eğer bir story atarsa beğeneyim mi mesela en basit
Reddetmek gibidir. çünkü isteyen zaten bakarız demez direk evet der.
Çok istekli değilmişsin gibi gözükmüş. Bildiğin reddetmek.
2 hafta oldu o günden sonra ne mesaj attı selam falan diye ne de attığım hikayeleri beğeniyor. bu yüzden mi acaba ya
Bence öyle.
bugün story attı araba almışlar onu paylaşmış bende "hayırlı olsunn" yazdım o da "teşekkür ederim daha iyisi sizlerin olsunn" yazmış. sence ben ne cevap vereyim nasıl davranayım
"Rengi de çok güzelmiş."
Pek istekli olmamış gibi düşünebilir istememiş ama ayıp olmasın diyede nasip diyelim demiş gibi
2 hafta oldu o günden sonra ne mesaj attı selam falan diye ne de attığım hikayeleri beğeniyor. bu yüzden mi ki ya
Sevgilin mi oluyordu
Tam olarak reddetmek de denilemez ama umursamaz bir algı yaratabilir
Ötelemek gibi oluyor biraz. Bakarız demek gibi olmuş yani.
Bu ben :))
Biraz öyle oluyor. Karşı taraf da anlıyor olmayacağını zaten.
Hayır reddetmek değil sen doğru söylüyorsun her şey nasip kısmet hem büyükler hayırlısı olsun diye boşa söylemiyor.
Değil biri bana nasip yazsaydı, hadi program yaptim gel derim
ben birini reddetmek için genelde "nasip" derim
2 hafta oldu o günden sonra ne mesaj attı selam falan diye ne de attığım hikayeleri beğeniyor. bu yüzden mi acaba ya
biri bana böyle cevap verse ben de yazmazdım bir daha
bugün story attı araba almışlar onu paylaşmış bende "hayırlı olsunn" yazdım o da "teşekkür ederim daha iyisi sizlerin olsunn" yazmış. sence ben ne cevap vereyim nasıl davranayım
nasip diyelim yaz askjdlasjd
niyee şaka amaçlı mıı
yok ben şaka yaptım. beni ne zaman gezdircen arabanla de.
önceki mesajlaşmada birlikte gezelimm yazdı ya o bana bende " ee biz ne zaman geziyoruzz" diyip gülücük koysam nası olur
olur olur. ak işte yaz utanmadan.
yazdım o da "nasip diyelimmm" yazmış ben daha önce öyle demiştim ya hanii şimdi ne dicem
sen benle dalga mı geçiyon lan it s*kerim senin nasibini yaz.
Rap yapalım demek oluyor
Hayır nasipse olur nasip değilse olmaz demek.
bende o manada düşünerek yazdım ama insanlar reddetmişsin diyor anlam veremiyorum
Evet reddetmek gibi oluyor
2 hafta oldu o günden sonra ne mesaj attı selam falan diye ne de attığım hikayeleri beğeniyor. bu yüzden mi acaba ya
Teklifi zaman aşımına uğratmak olur..
Maalesef bu cevap bana gelse moralim bozulur
İnancı gereği söylemiştir belki
Yok nasip olursa zaman olursa denk gelirse demek
nasip diyelim demek nedir ya
2 hafta oldu o günden sonra ne mesaj attı selam falan diye ne de attığım hikayeleri beğeniyor. bu yüzden mi acaba
bence de yerinde olsam engellerim hiç uğraşma
nasip diyen benim o değil siz yanlış anladınız galiba
Bakarız de daha mantıklı ahhaha
Sıyrılmak için yazmış gibi oluyorsun
gereksiz naz oluyor
2 hafta oldu o günden sonra ne mesaj attı selam falan diye ne de attığım hikayeleri beğeniyor. bu yüzden mi acaba ya
iki hafta bekleyene kadr arayıp yazıp net olarak sorsaydın niyetini. madem öyle cevap bile yazmaaycaktın
üzerine düşmüş gibi olurdum ama öylede
taktik yapıcam diye diye olayalrı uzatıyorsunuz.
o zaman oyunu kuran olurdun şimdi piyonsun aferin
hayır en başta hikayesine yanıt veren "iyi gezmelerr" yazan benim o da "bir dahaki sefere birlikte gezelimm" yazdı bende nasip dedim daha ne yapabilirim ki sence?
ayyy ergen ergen. hem yaz hem naza çek sanki istemiyormuş gibi
bilemiyorum sizin nesil bi tuhaf bu konularda. istiyorsan belli et
Hayır ama güzel bir cevap değil
2 hafta oldu o günden sonra ne mesaj attı selam falan diye ne de attığım hikayeleri beğeniyor. bu yüzden mi acaba ya
Olabilir..
Evet
2 hafta oldu o günden sonra ne mesaj attı selam falan diye ne de attığım hikayeleri beğeniyor. bu yüzden mi acaba ya
Olabilir.
Reddetmişin işte.
2 hafta oldu o günden sonra ne mesaj attı selam falan diye ne de attığım hikayeleri beğeniyor. bu yüzden mi acaba
Kararsız demek
2 hafta oldu o günden sonra ne mesaj attı selam falan diye ne de attığım hikayeleri beğeniyor. bu yüzden mi acaba
O zaman direk ret acı gerçekler maalesef
anlamadım nasıl
Reddedilmişsin net olarak
ben nasip dedim diye mi yani
Pardon ya sen mi dedin
Off 🤦♂️ ben o dedi sandım
Sana alınmış onu istemediğini anlamış o yüzden ümidi kesmiş senden
o beğenmeyince bende onun hikayelerini beğenmemeye başlamıştım sence beğeneyim mi
Sen ona direk yaz bence batan gemiyi yüzdürmeye çalışmayın kddkd sonra ikinizden biri yine farklı anlıcak ilerleme olmayacak
ne yazıcam ki
Biliyordum bunu diceni sjsjs o kadarını ben demeyim artık top sende olsun konuştur tecrübeni
senn söylee yaa
Konuşma aç konuş yine nasılsın falan uzun zamandır konuşamadık de birak sürdür konuşmayı ve araya sıkıştır belli etmeden gezme muhabbetini dile getir müsait bi zaman ayarlayalım gezelim de
bugün story attı araba almışlar onu paylaşmış bende "hayırlı olsunn" yazdım o da "teşekkür ederim daha iyisi sizlerin olsunn" yazmış. sence ben ne cevap vereyim nasıl davranayım
Ben mi sevgili olacam onla sen yaz işte dkdkdd
önceki mesajlaşmada birlikte gezelimm yazdı ya o bana bende " ee biz ne zaman geziyoruzz" diyip gülücük koysam nası olur
Evet olur öyle yaz
yazdım o da "nasip diyelimmm" yazmış ben daha önce öyle demiştim ya hanii şimdi ne dicemm
Yazma bişey tamam intikam almış seni senin silahınla vurmuş boş ver
galiba baya alınmış ben açıkladım kendimi bana yazdı ki "problem yok iyi akşamlar" ben ne dicem
Senden hoşlandım yaz o zaman direk kalbinden vur jsjd
neden öyle yazayım görüldü atıp geçtim onunla uğraşıcak değilim ya
O zaman sal çayıra otlasın kendi başına uğraşma niye uğraşıyorsun
ben çocuğa kendimi açıklıyorum bana problem yok iyi akşamlar yazıyor bu kafayla hiçbir kızla uzun ilişki zaten yapamaz o öyle değil mi her lafa alınacaksa işimiz var
Sana kırılmış o en başta şimdi ise kaçan kovalanıyor o kaçıyor sen kovalıyorsun anlayacağın ikinizde bi yol kat edemezsin djdkd
ben mesela şu an görüldü atmasam bir şey yazsam ne yazıcam sonu tartışmaya gidecek illa ki diye düşünüyorum
Konuşmayın kısa çözüm ne sen yaz ne o yazsın ramazan ramazan uğraşmayın gerek yok
Nötr bir cevap.
2 hafta oldu o günden sonra ne mesaj attı selam falan diye ne de attığım hikayeleri beğeniyor. bu yüzden mi acaba
Çok saçma bir cevap
2 hafta oldu o günden sonra ne mesaj attı selam falan diye ne de attığım hikayeleri beğeniyor. bu yüzden mi ki ya
Reddetmek tabi
2 hafta oldu o günden sonra ne mesaj attı selam falan diye ne de attığım hikayeleri beğeniyor. bu yüzden mi ki ya
Bu yüzden kırdın minik kalbini
ben mi kırdım onu
yo..
Kibarca red diyelim
Bi nevi öyle gibi
nasip yaz
şans şans
anlamadım
sen iyi demişsin
ama 2 hafta oldu o günden sonra ne mesaj attı selam falan diye ne de attığım hikayeleri beğeniyor. bu yüzden mi ki ya
o zaman mesafe koy
harika cewap wermişsin
halen aynımı
hayir ama isteksiz davranmak oluyo
2 hafta oldu o günden sonra ne mesaj attı selam falan diye ne de attığım hikayeleri beğeniyor. bu yüzden mi ki ya
baska bi sey de olmus olabilir eger buysa sacma bi sebep olur bence
bugün story attı araba almışlar onu paylaşmış bende "hayırlı olsunn" yazdım o da "teşekkür ederim daha iyisi sizlerin olsunn" yazmış. sence ben ne cevap vereyim nasıl davranayım
rica ederim yazip mesaj atip direkt ne konusmak istiyosan konus bence ya da bu biraz fazla bi davranis olur diyosan boyle ara ara hikayelerine faln yanit ver o da sana verir zaten (umarim) o sekilde konusursunuz
önceki mesajlaşmada birlikte gezelimm yazdı ya o bana bende " ee biz ne zaman geziyoruzz" diyip gülücük koysam nası olur
olabilir yazabilirsin biraz aranizdaki belirsizlik gitmis olur
yazdım o da "nasip diyelimmm" yazmış ben daha önce öyle demiştim ya hanii şimdi ne dicemm
Ben olsam gider o zaman niye oyle yazdigimi aciklardim cocuk alinmis nasip diyelim demene
galiba baya alınmış ben açıkladım kendimi bana yazdı ki "problem yok iyi akşamlar" ben ne dicem
bi sey deme bundan sonra akisina birak bence yine ara ara sosyal medyadan hikayesine faln yanit ver de su an yapilacak bi sey yok gibi
görüldü mü atayım yani
aynen istersen peki anladim ya da sana da iyi aksamlar diyebilirsin ama ben olsam goruldu atardim o kadar kendimi aciklamisim hala naz yapiyo
görüldü attım. sence o yazdığım mesajları da sileyim mi herkesten kalsın mı
bence mesajları kalsin cekersen tuhaf olur simdi sonucta mesafeli de olsa gorusmeye devam ediyosunuz
aynen görüldü attım geçtim bu bile ona yeter
iyi yapmissin
ne kadar tuhaf ya sen erkeksin yani niye bu kadar uzatıyorsun ki ben mi haksızım şu an
ay bi an ustume alindim bana mi diyo acaba dedim qwfxkhmygfpwqknhm malsf erkekler boyle ya nasip diyelim demissin bu kadar abartacak bi sey yok ben acaba durumu acikladiginda o da anlar yumusar sanmistim ama olmamis biri bana aynisini dese bu kadar takilmazdim bu duruma yani ne var
yok sana niye diyim dmdmdddf bi hayırlı olsun yazdım keşke yazmasaydım morelimi bozdu şu an çocuk ya
zamanlar duzelir ya seviyosan sen yine de konusmaya devam et bu o kadar da cozulemeyecek unutulmayacak bi sorun degil cocugun sorun yok demesi de kendisinin yaptigi gibi alinganlik yapilacak bi laf degil sen onun gibi davranma tabi cok merakli gibi de davranma dengeyi bulursun zaten bi sekilde
mesela şu an görüldü attım ya bu da ileri de sorun olucaktır. ama görüldü atmayıp bir şey yazsam ne yazıcam sonu tartışmaya varıcak
bence bi sey yazmamakla iyi yaptin sonucta sen durumu duzeltmeye calistin ama o yanasmadi yani aa tamam bende biraz alinganlik yaptim gezeriz ne var deseydi konu kapanicakti kendisi uzatiyo burada dertlenmesi gereken kisi o
aynen ya artık uğraşmaktan hep ben bir adım atmaktan çok yoruldum kendisi bilir ben elimden geleni yaptım ama beni çok kırdı öyle tersleyerek bir daha da asla adım atmam
hep sen adim atiyosan atma artik zaten anlasilan istemiyo pisman olursa zaten geri gelir
ama böyle anlamlı bişey yazıp göndermek de istiyorum ne yazabilirim bilemedim senin fikrin var mı
sarki paylasabilirsin yazi aklima gelmedi ama
nası bir şarkı mesela
ingilizce biliyo musun ya da o biliyo mu dinler misiniz ingilizce sarki ona gore diyim ben cok turkce bilmem birkac pop sarki haric
ingilizce olmaz yaa
o zaman pek yardimci olamiycam ingilizce olsa secenek coktu aklima gelen
"ben sana kendimi açıklıyorum sen bana gelmiş iyi akşamlar diyorsun. gerçekten inanılmaz kırdın. oysa ki dediğim kelime "nasip" yani sanki küfür ettik. neyse ya sen bilirsin iyi akşamlar." böyle yazsam nası olur kırıldığımı bilsin istiyorum
sanki kufur ettik kismini sanki kotu bir sey soyledim olarak degistirirsen dahs iyi olur gibi onun disinda iyi mesaj
yolladım gitti daha da uğraşmam ya valla yoruldum
bi sey yazdi mi
görmemişti en son
gorunce de sacma sapan bi sey yazmaz umarim
inşallah
görüldü atmış beyfendi
ay boş ver buna hicbir sey degmez ya ne sacmalik bi kiz sana kalbimi kirdin yazmis bi iki kelime de olsa bi sey yazar insan
insan bile denmez ona da neyse. allaha havale ettim ben onu inşallah en kısa sürede ayağına bir ip dolanır da o zaman ben kime ne yaptım der
yine de beddua etmeyelim yasattigini yasasin o da hayal kirikligina ugrayip kalbi kirilir da anlar seni umarim i
sence takipten çıkarsam nasıl olur onu görmek falan istemiyorum artık
bence cik gitsin bi baginiz yokmus zaten onu gormek de seni uzer o yuzdenn cik
yoksa ne kaybettiğini görsün çıkma mı dersin
ben olsam cikardim boylesinin hicbir geregi yok diye ama sen uzulsun pisman olmasini istiyorum dersen sen bilirsin ama bunun psikolojisi seni yorar eger pisman olmazsa
ya bir de benim hazmedemediğim kendimle dalga geçilmiş gibi hissediyorum ve aşırı sinirlerim bozuluyor napıcam bilmiyorum
mesaj attı
yazmış ki "ennur amacım seni kırmak veya üzmek değil bizden hiçbir şekilde olmaz olamaz sen bunun bilincinde ol bana karşı bir şeyler hissetmiş olabilirsin ama lütfen bir beklenti içinde olma" yazmış bu neyin kafasını yaşıyor ya ben ne dicem şimdi
nasip olayindan sonra uzun sure konusmayınca boyle yaptigini soyle burdan nasil ona asik oldugunu cikarmis
Öyle olur
2 hafta oldu o günden sonra ne mesaj attı selam falan diye ne de attığım hikayeleri beğeniyor. bu yüzden mi ki ya
Belki
diğer ihtimal ne
Blmem
biraz
2 hafta oldu o günden sonra ne mesaj attı selam falan diye ne de attığım hikayeleri beğeniyor. bu yüzden mi acaba ya
Aynen öyle oluyor
2 hafta oldu o günden sonra ne mesaj attı selam falan diye ne de attığım hikayeleri beğeniyor. bu yüzden mi acaba
Evet
2 hafta oldu o günden sonra ne mesaj attı selam falan diye ne de attığım hikayeleri beğeniyor. bu yüzden mi ki ya
Olabilir veya başka kız bulmuştur
o günden sonra hikayelerimi de beğenmemeye başladı bende beğenmiyorum artık onunkileri. sence beğeneyim mi gerek yok mu