Sizce bana zamana bırakmak istemiyorum bitsin demesinin sebebi benim onu sıkboğaz etmemden mi?

Erkek arkadaşımın sıkıntıları çok fazla ailevi, hastalıklar, borçlar (kumar değil) ama çok var ve şu an çalışmıyor işe başlama durumu belirsiz aylık ödeme yapamıyor ailesi bilmiyor ve haciz gelmesinden korkuyor baya bunalmış her taraftan sıkışmış durumda (bahane değil)

ilişkimizde hiçbir sorun yoktu her şey çok güzeldi öyle sevgisizlik ya da (başkası olayı, aldatma vb şeyler yok bir şeyleri bilmeden kişileri tanımadan konuşmayın) borçlar kapansın ondan sonra ilk iş senle evlenmek yuva kurmak istiyorum diyordu

ama şu an ilişkiyi yürütecek kafada değil kafası hep sıkıntılarla dolu aenle hiçbir kötü anım yok çok güzel vakit geçiriyorduk senin bana olduğun gibi kimse davranmadı çok iyisin anlayışlısın hoşsun güzelsin sana karşı ya da ilişkiyle ilgili hiçbir sıkıntı yok zaten ama şu an ilişki düşünemiyorum kendimi düşünmüyorum şu an dedi

şu an ayrılalım zamana bırakalım ikimizde kendi sıkıntılarımıza bakalım bir şeyler yoluna girsin zaten her yerden silip engellicem her şey bitti gitti bir daha konuşup görüşmeyeceğim demiyorum sadece şu an ister istemez ilişkimize yansıtıp ilişkinin gidişatını etkilemeyelim tekrar oturur konuşuruz dedi

2 hafta sonra yolda karşılaştık sarıldık yanağından öptüm oda öptü sonra buluştuk konuştuk sonra o an başbaşayken yakınlaştık özledim seni falan dedi o gün konuştuk bir daha her şey bitsin beni unut demeyecek zamana bırakalım dedik

zamana bırakma kararı aldıktan sonra ben arada ona yazdım buluşalım seni göreym diye ama hiç o kafada değil bugünde yazdım yine istemedi arada görüşelim istiyorum sadece dedim oda istemiyorum dedi konu konuyu açtı bana niye bitsin istiyorum zamana bırakmak istemiyorum dedi bende daha geçen bunları konuştuk ettik bu konuda anlaştık bu süres geçici bir sey niye zamani gelince olmayalim dedim neden şimdi aynı şeyleri söylüyorsun dedim oda istemiyorum çünkü yazıyorsun buluşalım göreyim diyorsun istemiyorum dedi

Sizce bana zamana bırakmak istemiyorum bitsin demesinin sebebi benim onu sıkboğaz etmemden mi?
Cevapla