Erkek arkadaşımın sıkıntıları çok fazla ailevi, hastalıklar, borçlar (kumar değil) ama çok var ve şu an çalışmıyor işe başlama durumu belirsiz aylık ödeme yapamıyor ailesi bilmiyor ve haciz gelmesinden korkuyor baya bunalmış her taraftan sıkışmış durumda (bahane değil)
ilişkimizde hiçbir sorun yoktu her şey çok güzeldi öyle sevgisizlik ya da (başkası olayı, aldatma vb şeyler yok bir şeyleri bilmeden kişileri tanımadan konuşmayın) borçlar kapansın ondan sonra ilk iş senle evlenmek yuva kurmak istiyorum diyordu
ama şu an ilişkiyi yürütecek kafada değil kafası hep sıkıntılarla dolu aenle hiçbir kötü anım yok çok güzel vakit geçiriyorduk senin bana olduğun gibi kimse davranmadı çok iyisin anlayışlısın hoşsun güzelsin sana karşı ya da ilişkiyle ilgili hiçbir sıkıntı yok zaten ama şu an ilişki düşünemiyorum kendimi düşünmüyorum şu an dedi
şu an ayrılalım zamana bırakalım ikimizde kendi sıkıntılarımıza bakalım bir şeyler yoluna girsin zaten her yerden silip engellicem her şey bitti gitti bir daha konuşup görüşmeyeceğim demiyorum sadece şu an ister istemez ilişkimize yansıtıp ilişkinin gidişatını etkilemeyelim tekrar oturur konuşuruz dedi
2 hafta sonra yolda karşılaştık sarıldık yanağından öptüm oda öptü sonra buluştuk konuştuk sonra o an başbaşayken yakınlaştık özledim seni falan dedi o gün konuştuk bir daha her şey bitsin beni unut demeyecek zamana bırakalım dedik
zamana bırakma kararı aldıktan sonra ben arada ona yazdım buluşalım seni göreym diye ama hiç o kafada değil bugünde yazdım yine istemedi arada görüşelim istiyorum sadece dedim oda istemiyorum dedi konu konuyu açtı bana niye bitsin istiyorum zamana bırakmak istemiyorum dedi bende daha geçen bunları konuştuk ettik bu konuda anlaştık bu süres geçici bir sey niye zamani gelince olmayalim dedim neden şimdi aynı şeyleri söylüyorsun dedim oda istemiyorum çünkü yazıyorsun buluşalım göreyim diyorsun istemiyorum dedi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Onun bir sürü aklında sorunu var anlaşılan seni sorumluluk gibi görüyor. Böylesiyle zaten uzun gitmez, yeri gelicek senin yanında ağlıcak derdine ortak olucaksın. Benimde sevgilimin bir sürü sorunu var. Borca battı 1 senedir beraber borcunu ödüyoruz. Hastalandı kapısına ilaçla ıhlamurla gittim. Yani ilişkiyi yürütmek isteyene bahane yok
Ya bu biraz daha karakter meselesi herkes aynı değil kimsenin olaylara yaklaşımı tepkisi aynı değil ki kadın içinde erkek içinde geçerli bu senin sevgilin yanında istemiş seni ama benimki sitemiyor benim merak ettiğim şey bana niye bitsin istiyorum zamana bırakmak istemiyorum dedi bende daha geçen bunları konuştuk ettik bu konuda anlaştık bu süres geçici bir sey niye zamani gelince olmayalim dedim neden şimdi aynı şeyleri söylüyorsun dedim oda istemiyorum çünkü yazıyorsun buluşalım göreyim diyorsun istemiyorum dedi bunu demesinin sebebi o şu an görüşmek buluşmak istemezken zamana bıraktık ya baktı xamana bırakınca ben ona yazıyorum buluialım diyorum diye mi
Sen beklenti içine giriyosun bir gün bana dönecek bekliyim diye dediğin gibi bazı erkekler arkasında bekleyeni olsun istemez ama o kötü döneme girmiş. Bir süre sonra sana dönebilir de görüşüp içini açmak istemiyor belliki çok darlama kendi haline bırak uzun bir süre sonra yazarsın
Evt ama zamana bırakmak birbirimizi bekleyelim diye değil ki zamana bırakalım ikimizde kendi sorunlarımızı çözelim zamanı gelince oturur konuşuruz karar veririz ama çok güzel bir ilişkimiz vardı çok şükür tekrar olma ihtimalini neden şimdi bitsin gitsn diyerek yok edelim ki o yüzden zamana bırakalım dedim oda ilk başta en son buluştuğumuzda tamam zamana bırakalım bir daha demeyeceğim böyle şerler dedi sonra ben arada yazıp buluşalım görüşelim diyince oda şu an bunları istemeyince bitsin zamana da bırakmayalım dedi niye yine aynı şeyleri söylüyorsun bu konuyu konuştuk ettik diyorum çünkü istemiyorum sende yazıyorsun buluşalım göreyim seni falan diyorsun istemiyorum bende diyor
Onun kafasında olanlar ve okadar fazla olımsuzluk varki yaşadığı baska bir mücadele ve umut zor gibi geliyor olmalı artık ona
Kesinlikle ben onu çok iyi anlıyorum benim merak ettiğim şey bana niye bitsin istiyorum zamana bırakmak istemiyorum dedi bende daha geçen bunları konuştuk ettik bu konuda anlaştık bu süres geçici bir sey niye zamani gelince olmayalim dedim neden şimdi aynı şeyleri söylüyorsun dedim oda istemiyorum çünkü yazıyorsun buluşalım göreyim diyorsun istemiyorum dedi bunu demesinin sebebi o şu an görüşmek buluşmak istemezken zamana bıraktık ya baktı xamana bırakınca ben ona yazıyorum buluialım diyorum diye mi
Bende öyleyim, erkek arkadaşta suc yok
Gecmiyecek cok uğraş isteyen bazıları ise üzüntülerle sonuclananacak sorunlar vardır, bu sürecte senlede yıpranacak ap ayrı bir güc, ve zamanla yıpranmalar coğu sey ümitsizliğe itilmis kafasında cok uzunca bir süre sonra belki bu tip seylere eğilebilir hem sen hem o sorunlara bölünemez, sevgisi digee sorunlara yeterince eğilmesine engel olur bağlanmak bile zamanla birseylerin kaybedicleceğini insanların değişecegini biliyordur o hale getirmemek o günleri görmemek adına belki
Evt ama zamana bırakmak birbirimizi bekleyelim diye değil ki zamana bırakalım ikimizde kendi sorunlarımızı çözelim zamanı gelince oturur konuşuruz karar veririz ama çok güzel bir ilişkimiz vardı çok şükür tekrar olma ihtimalini neden şimdi bitsin gitsn diyerek yok edelim ki o yüzden zamana bırakalım dedim oda ilk başta en son buluştuğumuzda tamam zamana bırakalım bir daha demeyeceğim böyle şerler dedi sonra ben arada yazıp buluşalım görüşelim diyince oda şu an bunları istemeyince bitsin zamana da bırakmayalım dedi niye yine aynı şeyleri söylüyorsun bu konuyu konuştuk ettik diyorum çünkü istemiyorum sende yazıyorsun buluşalım göreyim seni falan diyorsun istemiyorum bende diyor ama geçmeyecek bir şey değil belki zor olacak zaman alacak ama Allahın izniyle geçecek o iu an kendi önünü göremiyor
Erkekler ilişkileri zamana bırakmayı sevmiyor güvenmiyor ozamana dek kim kalır ki diyor en güzeli simdi bitirelim demek en yakın çözüm maalesef zamana bırakılmıslıgın sonucu genelde pek değişmez oda biliyor ilerde karsılasmaktan simdi yapmak gönülen daha rahatlatıcı
Bu kişiden kişiye göre değişiyor o benim onu bekleyeceğimi biliyor mesela
Öyle olsa bitirelim şimdi demezdi bende bunları demezdım
Ben ona dedim bu günlerde geçer ben hep yanında olurum diye benim bekleyeceğimi biliyor
Sen bayan kafasından kendince olabilcekleri ön görerek böyle diyorsun ama bir erkek psikolojisinde değilsin, oysa seninde eminkarlıgın dediğin istediğin kabul görse dahi bir süre sonra herseyin değiştiğini belki görecek ve eminkarlıgın değişecekti zaman ve sorunlar değiştirir
Tabiki erkek kadın beyni çok farklı ama zamana bırakmak kötü bir şey değil ki zamana bırakalım siyen ilk oydu bu konuda anlaştık ettik ben ona buluşmakta görmekte çok şey yaptığım için mi acaba bitsin zamana bırakınca bana yazıyor buluşmak istiyor diye düşündü