Sevgilim ünlü kadınları çekici bulduğunu söylüyor bunu söylemesi normal mi?

Sevgilim laf arasında Türk ve yabancı kadın ünlüleri söylüyor ve onları beğendiğine vurgu yapıyor ben rahatsız oluyorum diyorum sanki onlarla görüşüyorum diyor yani görüşüp görüşmesi değil konu ben varken kim olursa olsun birini övmesi hele ki kadınlığıyla normal bir şey mi arkadaşlarım da normal diyor. Ben erkek bir ünlüyü en fazla takdir eder yoluma bakarım ama çekici bulduğumu gözüne sokmam. Yorum bekliyorum hemcinslerimden

Sevgilim ünlü kadınları çekici bulduğunu söylüyor bunu söylemesi normal mi?
Cevapla