Uzak mesafe dolayısı ile ilişkimin bittiği eski sevgilim, hâlâ bana destek olmaya, ilgilenmeye çalışıyor. Normal bir durum mu?

Aramızda hiçbir olumsuz durum yoktu, uzak mesafeye yenik düştük ama bitirdiğimiz günden beri hiç kopmadık. Her olumsuzlukta birbirbimize gideriz. Ameliyat durumum var ve en sonunda dedi ki, gel yanımda ol, ben sana bir şekilde bakarım. Bu iletişimimiz normal mi peki?
Uzak mesafe dolayısı ile ilişkimin bittiği eski sevgilim, hâlâ bana destek olmaya, ilgilenmeye çalışıyor. Normal bir durum mu?
Cevapla