Tecrübeli arkadaşlar buyrun?


Şimdi benim konuştuğum bir kız var yaklaşık 1 buçuk sene önce tanıştık bu kızla ben elele tutuşmak dahil hiçbir şey yaşamadım bir ara aramız bozuldu ben askere gideceğim zaman uğurlamadı beni bana dert oldu 3 4 ay boyunca hiç yazmadı ben de hayatıma bakmaya karar verdim istediğim gibi takıldım gezdim ne olduysa tekrar barıştık sürekli beni geçmişimden vuruyor ona yaptığım hataları unutamadığını söylüyor ben de çok samimi bir şekilde hayatımı düzeltmeye karar verdim ona da sadık kalacağımı söyledim Beni çok sevdiğini söylüyor ama bir mesajıma 10 saat sonra cevap veriyor ve bu ilk defa olmuyor bunu sürekli yapıyor ben ilk başlarda sesimi çıkarmadım gurur yapmadım ama artık ben de bir yere kadar dedim ben de onu umursamıyorum yazmıyorum Sizce bir yerde hata yapmış mıyım yaptıysam nerede yaptım veya ne yapmam gerekir?
Tecrübeli arkadaşlar buyrun?
Cevapla