Bu neden böyle oluyor?

İnsanlar artık hep karşıdan adım bekliyor, üniversite itiraf sayfalarında birbirini arayan arayana, gidip konuşan yok asla. Ben birini gerçekten sevsem ya da bayağı unutamayacagim kadar hosuma gitse bir sekilde konusurum. Ama bana cekici gelen biri olmuyor. Bir de internette tanışma uygulamalarında doğrulanmış hesaplardan tipi için vayy bee dediğim tipler bana yazıyor ama gerçekte o tiplerden görünce hiçbiri yanıma gelmiyor. Bu da çok garibime gidiyor.
Bu neden böyle oluyor?
Cevapla