Evlense üzülür müsünüz
Bu soruyu severek ayrılanlar cevaplasa daha makul olur.
Evlense üzülür müsünüz
Bu soruyu severek ayrılanlar cevaplasa daha makul olur.
valla benim hep geliyor 21 yaşındayım şu yaşıma kadar 4 tane sevgilim oldu 2 tanesi aldattı ve ayrıldım 1'i kendisi ayrılmak istedi, 1'i ile ailevi meselelerden dolayı sevdiğim halde ayrılmak zorunda kaldım hepsi evlense hepsine üzülürdüm sonuçta ne olursa olsun ben sevmiştim ama zamanla artık alışıyorsunuz herkesin yokluğuna
Hepsine uzuluyorsan nasıl oluyor ben anlamadım dkfjdjdj
Cevap
3Cevap
Yok kız ne üzülcem düğününe gider 2 göbek atarım.😄
Yani geliyor daha atlatamadım galiba görmek istemem ama illaki olacak bunlar bazen olmayınca olmuyor
Severek ayrıldık ona yaniyürüm
Geliyor..
Ne kadar oldu ayrılalı?
2 ay
Aaa severek mi ayrıldınız birde ayrılma sebebiniz çok büyük bir şey miydi yoksa anlaşamamazlikmi
2 aydır hiç mi konusmadiniz
Çok küçük mesele aslında aklımda seninle ilglili sorular vardı dedi ve gitti.. yazdım birdaha hiç cevap vermedi..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?