Ayrıldıktan 2-3 gün sonra başkasıyla konuşmak beni kötü biri yapar mı?

verdiğim degerin karsiligini alamadim onun icin her dakka ona yazarken deger verirken o ise hep bahanelerini sundu bende çektim Ayagimi bitirdim bende simdi başkasıyla konuşuyorum?
Ayrıldıktan 2-3 gün sonra başkasıyla konuşmak beni kötü biri yapar mı?
Cevapla