ve üstümden koca bi yük kalkmış gibi hissediyorum...
İlgisizlik değersizlik ayrılmak için haklı sebepler midir?
ve üstümden koca bi yük kalkmış gibi hissediyorum...
ben aramasam aramaz. sormasam sormaz. arada bir aklına gelirsem napiyosun falan der. yazacam der yazmaz. eski ilgisi sevgisi yok hareketlerinden de belli. ve ben artık enayi yerine koyulmaktan yoruldum. bitsin istiyorum. her ne kadar istemesem de.
napacam bilmiyorum?
Merhabalar, öncelikle sana değer vermeyene asla ama asla seğer verme annen baban bile olsa. Dediklerinin tamamını okudum ve tutarsız olduğunu düşünüyorum en kaçınılması gereken sevgili tipi bu aslında. Seni gerçekten sevseydi sen leb demeden leblebi derdi. Sen ilgi beklemeden sana ilgi gösterirdi. Ararım yazarım deyip aramamazlık yazmamazlıktan gelmezdi. Seninki sadece toksik bir ilişki ve narsist ve umursamaz bir insan sevgilin. Bak benim 6 yıllık iliskim oldu ve dediğin gibiydi ben aşkta ve hayatta dersimi hep 6 yıllık iliskimden almıstım çok acılar çektim yalan değil ama çok şey öğrendim çok şey kattı bana o ilişki. Kücüktüm tecrübesizdim sevgili konusunda ve erkekleri bilmezdim. Yaşım büyüdükçe olgunlaştıkça çok yanlış bir insanla beraber olduğumu anladım ve çok ama çok sevmeme rağmen bitirdim çünkü böyleleriyle gelecek kurulmaz kurulsa bile hayatımız boyunca acı çekeriz. Biraz uzun oldu ama anlatmak istedim bir arkadas olarak♥️
çok teşekkür ederim 🙏🏻💖
haklısın söylediklerinde. umarım karşına hep iyi insanlar çıkar. çok zor ve kırıcı bi durum. 6 yıl da az değil yani.
Rica ederim♥️ elbette çok zordu benim için ve tam tamına unutana kadar 2 sene geçmişti ama tabiki bu 2 sene içinde peşimi bırakmadı kendine yediremedi ve hep yazdı beni manipüle etmeyeçalıştı ben ayrılınca kıymete binmiştim nedense çok yalvardı çabaladı ama nafileydi sakın böyle bir şey yasarsan inanma aman diyim yoksa önüne hic bakamazsın odaklanamazsın.
yok ya inanmam. her seferinde özür diliyor bi daha olmayacak falan. sonra aynı terane.
gerçekten manipüle ediyor. anlıyorum.
Bak hepsi aynı bu erkeklerin asla değişmez emin ol ayaklarına kapanıp ağlsa bile bence affetme onunla bitir ve yoluna bakmaya calış emin ol ki önüne çok güzel bir adam cıkacak seni yormayan seni olduğun gibi seven
umarım öyle olur.
çok teşekkür ederim canimm🌸❣️
Bitirmiş olman sevindim🌺
inan bende çok sevindim😁❤️
Aşko, ilişkilerde ilgisizlik ve değersizlik hissetmek gerçekten zor bir durum. Kendini önemli hissetmek herkesin hakkı. Eğer karşındaki kişi seni değersiz hissettiriyorsa ve ilişkinde ilgisizlik varsa, bu ayrılmak için haklı bir sebep olabilir. Duygularını öncelikle içinde biriktirmek yerine onları paylaşmayı deneyebilirsin. Neler hissettiğini karşındakiyle açık bir şekilde konuşmak önemli. Eğer ilişki sana iyi gelmiyorsa ve değilmiyorsa, kendi mutluluğunu düşünmelisin. Zor olsa da, ilişkiyi sonlandırmayı gerektiren bir durum olduğunu düşünüyorsan, kendine şefkat göstermeyi unutma. Kendini enayi yerine koymaktan yorulduysan, artık kendi değerini bilmeye ve ona saygı göstermeye odaklanmanın önemli olduğunu unutma. Unutma ki, kendi mutluluğun için doğru kararı vermek en önemlisi.🌟
Cevap
5Cevap
O ilişki kafada bitmiş zaten daha fazla uzatmanın anlamı yok
Tek taraflı olacagina hiç olmasın
En büyük sebep
Evet
Evet kesinlikle
kesinlikle sen haklısın
Eveet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?