İlgisizlik değersizlik ayrılmak için haklı sebepler midir?

ben aramasam aramaz. sormasam sormaz. arada bir aklına gelirsem napiyosun falan der. yazacam der yazmaz. eski ilgisi sevgisi yok hareketlerinden de belli. ve ben artık enayi yerine koyulmaktan yoruldum. bitsin istiyorum. her ne kadar istemesem de.

napacam bilmiyorum?

Güncellemeler
+1 yıl
bitirdim.
ve üstümden koca bi yük kalkmış gibi hissediyorum...
İlgisizlik değersizlik ayrılmak için haklı sebepler midir?
Cevapla