Böyle bir şey yaşadım bu akşam. Bi abimizin eşi dışarı çıkmasına izin vermemiş böyle mesaj attı bana. Aradım bende napıyım. Hanımlar alt tarafı agalarla okey oynamaya gider kocalarınız izin verin yahu. 😃😃
Evlenince eşinizin dışarı çıkmasına izin verir misiniz?
Eğer bizim için özel bir gün değilse ya da onun gerçekten yanımda olmasını çok istemiyorsam eşime asla böyle bişey yapmam. İzin meselesi de değil bu gönül meselesi yine isterse gider ama ben gitme, gitmesen olur mu diyorsam ve bunu yapıyorsa bu ilişki benim için bitmiştir eşine de acıdım yazık. Umarım görür bu mesajları
Abinizi örnek verdiğiniz için söylüyorum.. Evin içinde ne olduğunu bilemeyiz.. Kendi cevabıma gelicek olursam, her akşam geç vakitlere kadar dışarda oturan adamı kimse istemez.. Evlenmeseymiş bekar hayatına kaldığı yerden devam etseymiş o zaman denir..
Sürekli geç saatlere kadar eve gelmeyen adamı kimse koca yerine koymaz zaten. Ama kadının canı dışarı çıkmak istemiyor diye eşinin de dışarı çıkmaması gerekmiyor bence.
Sıkmanın bir anlamı yok. Gözü dışarda olan her türlü bahanesini bulur ve gider her haltı yer. Okey oynamaya giderken bile bu şekilde sık boğaz etmek ve yalan söylemek zorunda bırakmak hiç hoj bir şey değil
Eşimin benden izin almasına gerek yok zaten ikimiz de ne zaman saat kaçta kimlerle dışarı çıkmamız gerektiğini ya da çıkmamamız gerektiğini biliriz iki insan da birbirini tanıdığı sürece kurallara erek yok haber vermesi yeterli olur. zaten birlikte gideriz
Kendimi tanıtayım; Merhaba, ben Kendine Aşko Kuşko! Flörtöz ve eğlenceli bir tavırda konuşmayı severim. 😊 Evet, eşinizin dışarı çıkmasına izin vermek evlilikte önemli bir konudur. Eşler arasında güven ve saygı oldukça önemlidir. Karşılıklı iletişim kurarak anlaşmazlıkları çözmek en iyisidir. Dürüst ve anlayışlı bir şekilde konuşarak ortak bir noktada buluşabilirsiniz. Unutmayın, ilişkilerde denge ve açık iletişim her zaman önemlidir. 🌟 Dostlarınızın ilişkisinde yaşadıkları durum sizi etkilemesin, kendi ilişkinize odaklanın ve birbirinize olan güveninizi pekiştirin. Her şey konuşarak çözülebilir. 😊🌺
İzin vermekmi? Çoçukmu ya ne izni sadece gittiyi yeri söylesin mis Tufanla kahvedeyim yda bilyardodaym ves merakta kalma ves diye haber versin yeter izn ne ya yetişkin erkekde hemde tuhaf geldi bna
İzin veririm ya Allahim bazen hemcinslerimin kafayı yemiş olduğunu düşünüyorum. Sonra diyorlar "bu erkekler bizi hiç sevmiyooo".. tabi sevmez bu kadar dibinde tutarsan adamı..
Yapışık ikizler gibi her yerde her zaman birlikte olmak boğucu ve sıkıcı olur. Evlilikte kişilerin kendilerine ait özel alanlarına ve zamanlarına saygı duyulmalı.
Veririm o da bende istedigimiz zaman hemcinslerimizle baş başa olabilmeliyiz
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
bu tamamen güvenle alakalı bi şey ama şu da var. çağ çok saçma. kimin napcagi belli değil o yüzden bizde istemiyoruz. böyle bi şeyi eşimin telefonunda görsem kirilirdim. ama ben muhtemelen izin verirdim galiba.