Iliskilerinde cok deger gören, çok sevilen kızlar bunu nasıl başarıyor?

Kiz benim yakin arkadaşım. Sevgilisi ona sürekli çiçekler çikolatalar gönderiyor, begendigi seyleri aliyor, düzenli olarak Gratis Sephora alışverişleri yapiyor, hesabına her hafta para yolluyor ve 1. Aylarinda gidip pandoranin ciddi iliskim var yuzugunu almis. Bunların dışında kizi cok seviyor cok sahip cikiyor. Yaklasik 10 aydir sevgililer ama kiz cenneti yasiyor. Kendime donup bakıyorum, exim benden kredi cekmemi istemisti, bi kere cicek cikolata bile almadi ki 3 senedir sevgiliydik. Ayrılırken bile yanima gelmedi mesajlasip bitirdik. Ben neden iliskilerimde boyle deger gormuyorum? Bahsettiğim kizdan kat kat guzelim ama bende neden olmuyor
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel 👌🏻
Güncellemeler
+1 yıl
🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Iliskilerinde cok deger gören, çok sevilen kızlar bunu nasıl başarıyor?
Cevapla