Gayım ve bir çocuğu seviyor. Bunu çocuğa nasıl açıklayabilirim?

En başta şu an lisedeyim ve başka sınıftaki bir çocuğu deli gibi seviyorum. Çocuk hiç aklımdan çıkmıyor. Dersteyken o çocuk aklıma geliyor ve bir sürü onun hakkında kendimce hayaller kuruyorum. Böylece derse de odaklanamıyorum. Çocukla her karşılaştığımda yarı mutlu yarı üzgün oluyorum. Üzgün olma nedenim de ona kendimi açıklayamamam. Eğer açıklarsam yanlış bir şey olur beni okula şikayet edip attırır diye korkuyorum. Çocuğu ne kadar kafamdan atmaya çalışsam bi o kadar daha fazla sevmeye başlıyorum. Sanki o olmadan yaşayamazmışım gibi. Bazen yanına gidip sanki onu arkadaş gibi görüyormuşum gibi davranıyorum. Aslında onun yanından hiç ayrılmak istemiyorum. Ama eğer onun yanına daha fazla gidersem beni anlar diye korkuyorum. Ne yapmalıyım bilemiyorum…

Güncellemeler
+1 yıl
Kadınsı değilim ve onu kaybetmekten korkuyorum.
Gayım ve bir çocuğu seviyor. Bunu çocuğa nasıl açıklayabilirim?
Cevapla