Bu yaştan sonra hayatımıza yeni birilerini alabilecek miyiz?

Yaş ilerledikçe gelen aşk ve ilişkilere karsı umutsuzlukla nasıl başa çıkmalıyız veya buna alışmalı mıyız?

Güncellemeler
+1 yıl
Üniversite bu donem bitiyor basarili iliskiler yasamadim yasadiklarimdan dolayi tamamen umutsuzum yeni deneyimler yasamaktansa elimde olmadan kendimi kapatiyorum ortamda karsilasmadigim adamlarla is hayatinda stresin icinde nasil karsilasicagiz
Bu yaştan sonra hayatımıza yeni birilerini alabilecek miyiz?
Cevapla