Aynı iş yerindeyiz iş içinde araması gerekli sizce bu aramalara göre bana bisey hissediyor mu? 10 ekim 11 Ekim diye gidiyor 1 k yazan 1 Kasım

Hissediyor
Hissetmiyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aynı iş yerindeyiz iş içinde araması gerekli sizce bu aramalara göre bana bisey hissediyor mu? 10 ekim 11 Ekim diye gidiyor 1 k yazan 1 Kasım

Ben güvenlik olarak çalışıyorum telefonumda sınırsız internet var ama film izlemek de bir yere kadar dizi izlemek bir yere kadar tiktok'a giriyorum dini şeyler genelde çıkar bana onlara bakıyorum bir yerden sonra her şey sıkıyor insanı konuşacak birilerini arıyorsun yanımda olmayan ama güvenlikte beraber çalıştığım gece çalıştığını da bildiğim arkadaşlarıma ararım bazıları ile Bir saat iki saat bazen sabaha kadar konuştuğumuz olur bazen konferans yaparız 4-5 kişi birden sohbet ederiz yani hayat böyle gidiyor bizde de
Bende dakilari saatleri topladım 3 ayda toplam 6000 dk konuşmuştuk havadan sudan vs. Vs. Bende beni sevdiğini düşündüm ama sonu tırt bu erkekler ne aradığını bilmiyor net ! Kendi ağzıyla dillendirmeden hiç boşuna hayal kurma. Direkt adam gibi söylesin. Baştan sormadığıma pişmanım 3 ayım çöp oldu. Bunun bir de unutma evresi var
Maalesef, görselleri göremiyorum. Ancak sana tavsiyem, birine olan hislerini sadece arama dakikalarına göre değil, doğrudan iletişim yoluyla anlamaya çalışman olur. Eğer kafanda soru işaretleri varsa, açık ve dürüst bir iletişimle hislerini paylaşabilirsin. Unutma, insanların duygularını doğrudan ifade etmeleri en sağlıklı iletişim yoludur. Eğer hislerini öğrenmek istiyorsan, cesur ol ve açık ol, kızım! 💕🌟
Cevap
30Cevap
Bu dakikalara bakarak bunu söylemesi güç. Ekstradan bir konuşma çabası içine girmiyorsa sadece iş için arıyordur.
Aşağıda görüşlerde okuduğum kadarıyla bu kişi zaten evliymiş. O yüzden bu düşünceden ve çetele tutmaktan vazgeçmen senin için daha hayırlı olacaktır..
Gerçekten çok korkunç 😂😂 arkadaşlar siz iyi misiniz 😂😂
hissetmiyorum
Pardon da siz iyi misiniz?
Evli bir adama nasıl göz koyabiliyorsunuz hiç mi utanma arlanma yok anlamıyorum ki kendi eşin olduğunu düşünsene işi gereği mecburen sen gibi kadınlarla konuşması gerek ama bil bakalım hiç guvenilmeyecek tipler o zaman ne yaşarsın sen
Empati yoksunu olmak yerine bazıları yaşamamalı ya yazık harbiden.
Adamı sal erkek mi yok başka, yuvası olan birinin yuvasını bozmanın ne kadar günah olduğunu biliyor musun?
Bide utanmadan adamın ağzından laf alıp aldatma fikrini kafasına sokmussun.
Siz hiçbir zaman iflah olmazsınız
Ama şunu unutmayın ki Allah o kadar adaletli ki asla kimsenin yanına kalmıyor.
Kız siz napıyorsunuz böyle dakikaları tutmak ne😂😂 ay hiç uğraşamam seven gelsin söylesin ya ya da ben seviyorsam yazarım aşkta gurur olmaz böyle arada kalmalar şüpheler seviyor mu sevmiyor mu düşünceleri daha kötü insanı manyak eder ben erkek miyim ya sksksk niye çok netim seviyorsam pat pat söylerim bak koçum sana aşık olduğum mevzular var sende seviyorsan uzatma sevgili olalım bitti 😂😂😂
Knk adam evli?
Oha görmedim ben orayı yorumları okumadımm çüş ya Cidden evli adamda ne buluyorlar ya şaka gibi anasını satiyim nasıl bir karakter var hatta karakter yok adam şey diyodur canım bekle karım geldi onunla vakit geçireyim sana yazıcam resmen sıranı bekle gibi püh kendine bunu yakıştıran kız ölsün ölsün yaşamasın bu karakterle akşam akşam sinir geldiii😏
Allah ıslah etsin ne diyeyim ki
Şu uygulama da olmasa insanları toz pembe olarak görüp duracsktik yemin ederim
Evli olan bir adama bu kadar takıntılı olman ve en ufak şeyden bir şey çıkarmaya çalışman çok üzücü. Adam zaten sana kaç defa eşini göstermiş benden uzak dur gibisinden. Benim eşime yapılsa seni yolardım valla okumuşluğum falan ilgilendirmezdi. Uzak dur derim.
Ama eşinin haberi yok bence konuştuğumuzdan esini bi kaç kere çağırdı yemeğe ama gelemedi hatta birinde söyledi ama bizim olduğumuzu söylemedi sadece yemeğe gidiyoruz dedi ama iş 4 kişiydik tabi
Bacım iş için konuşuyorsun anladığım kadarıyla bu çok normal bu bir. Ayrıca kaç defa eşini çağırmış ki bu benim başımdan git demek eğer birimi istemesem ve evli olsam aynı taktiği kullanırım. Ve dört kişiyi söylemese de olur bemce burada sana özel bir şey yok. Ve yine ve eşi ona bence fazlasıyla güveniyor yani sevgisinden kesinlikle çok emin ki senin görme ihtiyacı bile duymuyor. Ki siz konulurken muhtemelen eşi yanındadır. Bence yorma yuva yıkanın yuvası olmaz.
Evet birkaç kere yanindaydi kardeşim diyo bana ama iş yerinde gülüyoruz konuşuyoruz bi kaç kişi aranızda ne var deyince dedim acaba bisey mi hissediyor bana
Ki kardeşim diyorsa zaten uzaklaş ek olarak eşine bence gayet sevgisi saygısı var haber vermesinden anlaşılıyor sen kendin anlam yüklemişsin
Bu ne seviye bir rahatsızlık. Aramaları gün gün dakika mı tutuyorsun?
Mnakoyim hepsi manyak bunların, kızım sen psikopat mısın sLKJKLASJDFSDAFASDFS
Evli erkeklerden ne istiyosunuz ben anlamıyorum ne gerek var ya yuva yıkınca ne geçicek elinize yazık çok yazık bence. Ayrıca iş için konuşuyo diye senden hoşlandığı anlamına gelmiyo. Bende iş yüzünden bir sürü insanla muhatap olmak zorunda kalıyorum 1 saat konuştum geçen adamın biriyle iş bağlamak için hoşlanmışmı oldum şimdi çok saçma bir düşünce
adam evliymis uzak dur o pislikten anlasılan ıkınızde pıslıgın tekısınız onların yuvasını yıkma ola kı bunu yaptın asla bu dunyada yanına kar kalmaz karma seni döner dolaşır bulur yaşattıgını yasamadan ölmezsin.
Yaa valla siz kızlar çok tuhafsınız nasıl tuttun bu kadar notu sen 😂
Adam evli bide ama eşine rağmen benimle konuşması bisey değil mi gerçi eşimle tanış onunla konuş falan dedigi de oldu ama
Hatta is arkadaşlarıyla yemeğe gittik eşini getirecekti eşi çalıştığı için gelemedi eşine herseyi soruyor ama benimle bu kadr dk konuşmasından eşinin haberi yoktur bence ama tanıştırmak bizi bütün iş yerindeki bayanlarla tanıştırmak
Havadan sudan işten bazen eşinden bahsediyor öğretmen çalışmasını çok sever bana çok destektir diye hatta bigun aldatma mevzusu oldu ben asla eşimi aldatmam dedi bende büyük konuşma yaşarsın dedim bu konuda büyük konuşurum yapmam dedi
Gerçekten bunun için not mu alıyorsun 🙄 kendine yazık ediyorsun onu söyleyeyim
Yapma cidden hepsini not mu aldın, bunlardan bu sonucu cikaramazsin
Hahahaha onu bilmem ama sen net olarak bir şey hissediyorsun😂
İş arkadaşısın diye böyle sık sık arar seni her şeyden de bişey çıkarma yani.
Neden evde kaldım şimdi kafamda netleşti 😂😂 siz nasıl bir örgütsünüz bacım
kimseyi bunları hesaplayacak kadar sevme çok üzülürsün. Bu aramalardan sevip sevmedigini asla anlayamazsın.
Ne biliyim bisey hissetmese bu kadar ararmi
bak ne diyorum üzülürsün. Bırak hissediyorsa sana söyler zaten. Ayrıca tekrar söylüyorum anlaman için, bunlara bakarak hoşlandıgını veya hoşlanmadıgını anlayamazsın.
Hissetmiyor bence eşimle tanış falan dediyse yani istemez
Evet hatta tanıştırmak için iş yemeğine getirecekti işi çıkmış kadının numarasını verdi kafana takılan arayıp sor diye ama bu kadar dk konuştuğumuzu bildiğini zannetmiyorum
Tamam ama ne konuşuyorsunuz o da var
Bi de konuşma dk larının çizelgesini mi tuttun yani 🙄
Sen nasıl bi ruh hastasısın adam evli sal bi
Ruh hastasi ya bide not almis.
Bu kadinlar neden boyle yaaa offff…
bunu not mu aldın
Notmu tuttun kız😂 bu kaçıncı seviye😂
Bunu not mu aldın akdjejdj
O değilde sen hissediyorsun gibi duruyo
Sen hissediyorsun belli
😂 😂 😂 😂 😂 😂
Obsessed filmini izliyor gibi hissettim
Böyle ruh hastaları da var işte
Toxicligin kacinci veresi bu?
Bu ne ya ciddi ciddi yazmış şaka mısın sen 🤣
Hissetmiyordur büyük ihtimal
Puhaha bu ne laaa 🤪
Arama konusu iş Konuşma Konusu ne işidir acaba
Hissetmiyor..
Hahah çok iyi 😂😂 senin hissettiğin kesin
Tövbe ruh hastası
Tek deli ben değilmişim 😂
benim takintlik seviyem OAAGQAGSJDOALAASSĞ
Bunla uğraşmana gerek yoktu his 0
Neden peki
Tmmm
Mart ayındayız Ekim Kasım mı 😅
Bu ne aq bilançomu tutuyorsun hahaha
Tek merak ettiğim 20-25 dk olanlarda ne konuşuldu
İşte olan bi olay birde ben okumak istiyorum o okumuş ben ne yapmam gerektiğini sordum oda eşime sor numarasını vereyim dedi
İşsiz misin
Çok fazla
olma ihtimali yüksek
Abooooooo.
Hayır
Hissetmiyor
Sen fazla takıntılısın galibaaa
Hissetmiyor
Sacma soru
Ezik birisi.
Birde not almış 😂😂
Hissediyor
Olabilir
ne alaka emina
😂😂😂
Hissetmiyo
Hissetmiyor
abla bu NE
Hissediyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?