AYRILDIK SEVGİLİM ONA ALLADIĞIM HEDİYELERİ KULLANIYOR NEDEN?

Ayrıldık , ona aldığım gömlek , kolye , kazak , bileklik gibi hediyeleri kullanıyor. Neden kullanıyordur? Hala sevdiği için mi? Yoksa sevmediği için mi kullanıyorlardır?

AYRILDIK SEVGİLİM ONA ALLADIĞIM HEDİYELERİ KULLANIYOR NEDEN?
Cevapla